درمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در FSGS

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در FSGS

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در FSGS

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در FSGSFSGS با التهاب ، زخم و اسکار فیلتر گلومرولها در کلیه ها به نام برجسته شده است. کراتینین بالا رخ می دهد به عنوان یک نتیجه از کاهش function.What کلیهدرمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در FSGS است؟

کراتینین بالا در FSGS

FSGS یک اختلال کلیه ایمنی دارو ، که در آن سیستم ایمنی بدن حمله کلیه ها پاسخ ایمنی غیر طبیعی mistake.The می تواند التهاب در کلیه ها می شود ، در نتیجه در التهاب در kidneys.As پیشرفت این بیماری در نتیجه ، فیلتر های بیشتر و بیشتر در کلیه ها تحت تاثیر قرار خواهد و دچار اختلال میشود. عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت و سطوح بالایی از ضایعات در خون را ساخت . کراتینین، محصول جانبی متابولیسم عضله ، در خون تجمع می یابد ، در نتیجه در کراتینین بالا .

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در FSGS

برای کاهش کراتینین بالا ، یکی از راه های مهم برای افزایش دفع کراتینین از body.Some داروهای گیاهی چینی می تواند به دفع مواد زائد از طریق کانال های دیگر مانند intestines.Common داروهای گیاهی چینی برای درمان بیماری های کلیوی را افزایش می دهد عبارتند از : officinale سرما خوردگی ، Cordyceps عصاره چای سیاه و سبز etc.Email به kidneycares@hotmail.com به دریافت لیستی از این گیاهان .

یکی دیگر از درمان های طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در FSGS افزایش حذف کراتینین از طریق skin.It است ، به طور گسترده ای شناخته شده است که : پوستارگان دفعی مهم در بدن است . حمام دارو می تواند خلل و فرج عرق باز زمانی که بیماران خیس در fluid.When خلل و فرج عرق باز ، مقدار مشخصی از ضایعات و مایع اضافی در بدن خواهد شد خارج از بدن از طریق منافذ عرق فیلتر .

درمان های بالا می توانید دفع کراتینین و سایر مواد زائد از بدن به کراتینین بالا و پایین در FSGS را افزایش می دهد .

با این حال ، به عنوان کراتینین بالا در نتایج های FSGS از فقیر کلیه function.To کراتینین بالا پایین در FSGS ،هدف مهمی از درمان است به منظور بهبود عملکرد کلیوی و کلیهها بومی عمل efficiently.In بیشتر به این راه ، بیشتر ضایعات خواهد شد از فیلتر بدن است. به عنوان یک نتیجه ، کراتینین بالا اساسا کاهش خواهد داد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.