مرحله 3 کلیه علائم بیماری : خستگی و تهوع

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 3 کلیه علائم بیماری : خستگی و تهوع

مرحله 3 کلیه علائم بیماری : خستگی و تهوع

مرحله 3 کلیه علائم بیماری : خستگی و NauseaFatigue و تهوع شکایت شایع در مرحله 3 disease.Read کلیه در برای پیدا کردن علل و راه هایی برای مدیریت آنها .

علل خستگی و تهوع در مرحله 3 بیماری کلیه

کم خونی مقصر اصلی خستگی در مرحله 3 بیماری کلیه است. آن را یک بیماری است که در آن تعداد سلولهای قرمز خون کمتر از کلیه ها normal.Healthy می تواند EPO که می تواند تولید های قرمز خون cells.However ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال شده ، آنها را قادر به ایجاد EPO normally.As A تحریک تولید است شود، گلبولهای قرمز کمتر خواهد شد ، در نتیجه ظهور به سلولهای anemia.Red خون می تواند اکسیژن را به بافت ها و سلول های بدن بیش از کل بدن حمل . بدون اکسیژن کافی ، بیماران تبدیل خواهد شد خسته به راحتی . این است که چگونه خستگی در مرحله 3 بیماری کلیوی رخ می دهد .

علل تهوع در مرحله 3 بیماری کلیه

در مرحله 3 بیماری کلیه ، سطوح بالایی از مواد زائد و سموم در سموم اورمی body.The را ساخت تا دستگاه گوارش را تحریک ، در نتیجه منجر به nausea.In علاوه بر این ، اگر دستگاه گوارش مایع با مایع آب گرفتگی ، آن را نیز می تواند به تهوع کمک .

راه هایی برای مقابله با خستگی و تهوع در مرحله 3 بیماری کلیه

به عنوان خستگی است که عمدتا به علت کم خونی ، هدف درمان اولیه برای درمان anemia.Generally ، مصنوعی EPO injected.It می تواند از مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون شده ، در نتیجه افزایش تعداد کل به cells.In قرمز خون علاوه بر این ، افزایش مکمل آهن و اسید فولیک ممکن است توصیه می شود.

اگر تهوع جدی رخ می دهد ، داروها ممکن است تجویز شود برای کنترل it.However ، همانطور که در بالا ذکر شد ، حالت تهوع به علت تجمع سموم اورمی در کنترل تهوع body.To به طور کامل ، درمان اصلی برای برداشت مواد زائد از بدن است . یک راه این است که افزایش دفع مواد زائد از بدن است . برخی از داروهای گیاهی مانند officinale نزله function.To فوق می دانم که اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان است که می تواند دفع ضایعات را افزایش می دهد ، شما می توانید با ما حرفه ای پزشکی زنده چت کنید.

راه دیگر برای افزایش برداشت مواد زائد از بدن است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک کنند و در نتیجه منجر به بهبود عملکرد کلیوی . بدین ترتیب ، حالت تهوع خواهد شد اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 کلیه علائم بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.