چه کاری می توانید انجام دهید به اجتناب از کیست کلیه

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

چه کاری می توانید انجام دهید به اجتناب از کیست کلیه

چه کاری می توانید انجام دهید به اجتناب از کیست کلیه
اجتناب از CystWhen کلیه بحث در مورد کیست کلیه ، بیماران ممکن است در مورد تومور خوش خیم است که آسیب محدود فکر می کنم. با این حال ، PKD یک نوع از آن است که وراثت و مرگ و میر بالا است. پس چه می توانید انجام دهید به اجتناب از کیست کلیه ؟

در واقع ، توسعه کیست کلیه توسط عوامل مختلف تحت تاثیر قرار . در اکثر موارد، PKD است یک نوع بیماری ارثی از پدر و مادر خود را ، که شامل وراثت اتوزومال غالب و توارث اتوزومی مغلوب به ارث می برد ، با این حال ، برخی از موارد متعلق به این وضعیت نیست اما بخشی از جهش ژن است که در دوره تشکیل جنین ایجاد می شود است. علاوه بر این، آن است که تقریبا غیر ممکن است برای جلوگیری از کیست کلیوی است که توسط هیپوپلازی مادرزادی ایجاد می شود .

با وجود این، چیزی است که شما می توانید برای جلوگیری از کیست کلیوی ناشی از عوامل دیگر، که به شرح زیر هستند وجود دارد.

اجتناب از کیست کلیه در رژیم غذایی :

عادت های غذایی نامناسب یکی از عوامل مهم است که باعث می شود کیست کلیوی است . لذا به منظور جلوگیری از کیست کلیه ، آن را به خوردن یک رژیم غذایی سالم و بی مزه است که شامل نمک مناسب و مصرف آب، پروتئین با کیفیت بالا و مکمل ویتامین ها ، و غیره ضروری است ( اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید . )

اجتناب از کیست کلیه از سم :

سموم رایج و معمولی مثل آفت کش ها، مواد شیمیایی ، تابش و آلودگی هستند قادر به ایجاد درجات متفاوتی از آسیب با ارگان های متعدد و سیستم ها، که آن هم یکی از دلایل جهش ژن و دیسپلازی مادرزادی .

اجتناب از کیست کلیه از عفونت :

عفونت ممکن است به تغییرات غیر طبیعی داخلی که نسبت به تقویت فعال و تسریع پیشرفت زوال منجر شود. عفونت عبارتند از : عفونت تنفسی فوقانی ، عفونت ادراری ، عفونت پوست ، و غیره

به عنوان یک ماده در واقع ، محتوای بالا می تواند استفاده شود برای جلوگیری از کیست کلیه دردرجه خاصی است . با این حال ، PKD سخت است به مراقبت های بهداشتی ساده، که می تواند با درمان های طبیعی به موقع و درمان اجتناب شود به طور موثر، برای مثال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون ، تصفیه خون و سلول های بنیادی و غیره .

چه کاری می توانید انجام دهید برای جلوگیری از کیست کلیه ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد روش ها ، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسالایمیل به ما برای پاسخ دقیق تر در مورد سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.