آیا افراد مبتلا به CKD نگاهی رزماری

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

آیا افراد مبتلا به CKD نگاهی رزماری

آیا افراد مبتلا به CKD نگاهی رزماری
آیا افراد مبتلا به CKD را به RosemaryNative منطقه مدیترانه، رزماری یک گیاه باستانی شناخته شده به مصارف معنوی، پخت و پز و همچنین دارویی است. مزایای آن عبارتند از چند برابر. در حالی که، می تواند افراد مبتلا به CKD این گیاه؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم برای کمک رایگان!

در این مقاله، بیایید ببینید که چگونه مصرف رزماری مزایای افراد مبتلا به CKD.

1. جلوگیری از احتباس آب و بهبود عملکرد کلیوی. آن را به عنوان یک دیورتیک است که سرعت میزان ادرار کردن و افزایش عملکرد کلیه کار می کند، در نتیجه جلوگیری از احتباس آب در بدن است که منجر به نفخ.

2. تسکین مشکلات گوارشی. آن است که توانایی به درمان مشکلات گوارشی مثل نفخ، گرفتگی معده و یبوست. همچنین ممکن است اشتها را تحریک می کند.

3. پیشگیری از عفونت ها. غنی از ویتامین C، مصرف آن باعث افزایش سیستم ایمنی بدن است. رشد عوامل عفونی (داخلی و خارجی) می تواند متوقف شود. پس از آن به پیشگیری از سرماخوردگی کمک می کند.

4. تحریک گردش خون. رزماری غنی از آهن است، بنابراین به افزایش ظرفیت حمل اکسیژن خون کمک می کند، در نتیجه بهبود گردش خون.

5. افزایش سطح انرژی. خواص آنتی اکسیدانی این گیاه می تواند کمک به از بین بردن سموم مضر را از کبد با ترویج تولید آنزیم های سم زدا، در نتیجه افزایش سطح انرژی یک شخص.

توجه داشته باشید که این گیاه را باید در مقادیر متوسط ​​مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا مصرف مقادیر زیادی از رزماری می تواند سمی ضروری برای بیماران کلیوی است.

همه مزایای خوب ومهربان فوق ممکن است کمک به بیماران CKD خود را از بسیاری از علائم یا ناراحتی. با این حال، یکی نیاز به قبل از جمله هر گونه طب گیاهی در برنامه درمانی پزشک مشورت کنند. برای لیست گیاه مشکلات کلیوی سودمند دقیق، لطفا ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.