پزشکی جدید برای PKD به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

سه شنبه 19 شهريور 1392
ن : lafee

پزشکی جدید برای PKD به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

پزشکی جدید برای PKD به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز
پزشکی جدید برای PKD برای اجتناب از دیالیز و کلیه FailureAs همه ما می دانیم، PKD بیماری کلیوی به ارث برده است. بسیاری از افراد مبتلا به این اختلال به ما مشورت در مورد داروی جدید برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه. بررسی این متن برای کسب اطلاعات دقیق و یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان.
برای افراد مبتلا به PKD، برخی از تشخیص این بیماری در مراحل اولیه، در حالی که دیگران آن را در مرحله اواخر در بر داشت. این است که با او از محیط زیست در ارتباط است. از این رو، اگر ما توجه بیشتر در مراحل اولیه زندگی می کنند و یک زندگی سالم، شروع بیماری دیر است و پیشرفت آن را می توان آهسته.
به طور کلی، بیماران مبتلا به این بیماری افزایش فشار خون در 30S خود را، کراتینین بالا در 40S، و نارسایی کلیه در 50S را تجربه کنند. برای جلوگیری از پیشرفت آن در مراحل اولیه، به طوری که بیماران می توانند نارسایی کلیه و دیالیز جلوگیری از آن ضروری است.
با توسعه طب مدرن، طب جدید شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است اختراع شده است به PKD درمان به طور موثر.
بر اساس شرایط فردی هر بیمار، nephrologists طب گیاهی خاصی را انتخاب کنید و آن را micronize آن را به مولکول های بسیار کوچک است که می تواند در کلیه ها به طور مستقیم از طریق پوست و کانال در پشت می رسند.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند میکروسیرکولاسیون و نفوذپذیری دیواره کیست را بهبود بخشد، بنابراین مایع کیست را می توان جذب شده و با گردش خون مرخص شده است. این در تمام کیست در همان زمان عمل می کند. کیست های کوچکتر نیز منقبض می شود. علاوه بر این، مواد فعال از طب گیاهی می تواند مهار گسترش سلاح های هسته ای از سلول های پوشش کیست، کیست نیست دوباره رشد کنند. این است که درمان این بیماری از ریشه.
اگر شما علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد این داروی جدید برای PKD برای جلوگیری از دیالیز و یا نارسایی کلیه، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه, دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.