امید به زندگی پیوند کلیه

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

امید به زندگی پیوند کلیه

امید به زندگی پیوند کلیه
پیوند کلیه ، پیوند زندگی ExpectancyKidney به نظر می رسدمشکل اجتناب ناپذیر برای بیمارانی که از پایان مرحله بیماری کلیوی ، که می تواند زندگی یک درجه خاصی برخوردار رنج می برند . با این حال ، آن را از هزینه های بالا و خطر است ، حتی عوارض مختلف دارد . پس چه امید به زندگی از بیماری های کلیوی است؟
به طور کلی، بسیاری از بیماران در نظر گرفتن خروجی از پیوند کلیه در حالی که دیگران در دیالیز رله . عوامل اصلی که تهدید امید به زندگی از بیماری کلیوی ، سمیت مواد مخدر ، بیماری های قلبی عروقی ، عفونت های ویروسی ، واکنش رد و انطباق ضعیف ، و غیره ( چگونه برای جلوگیری از عوامل تشدید به موقع و به طور موثر لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
بیماران باید عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی طول عمر به منظور کنترلپاسخ التهابی ناشی از رسوب کمپلکس ایمنی است که منجر به کاهش رد هر چند تضعیف می مصونیت در همان زمان دریافت خواهید کرد.
آن است که قادر به سادگی تأییدامید به زندگی بیماران با پیوند کلیه ، که ممکن است خلق و خو و مراقبت های بهداشتی آنها را تحت تاثیر خود قرار داده می شود . به طور کلی، بیماران در مرحله نهایی بیماری کلیوی که پیوند کلیه را به مدت یک سال دریافت کرده اندنرخ بقای 85٪ ، در حالی که آن را به 60٪ در 5 سال کاهش می یابد و 1٪ باقی می ماند و بعد از 10 سال .
به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران باید انتخاب دوم به جای دریافت پیوند کلیه با چند سال دیالیز، بعد داشته باشد. درمان های طبیعی از روش معالجه است که نه تنها می تواند نقش به عنوان کلیه مصنوعی برای از بین بردن زباله ها ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن داشته ، اما آسیب های کلیوی نیز تعمیر و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه درمان نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه بنابراین به عنوان برای ترویج امید به زندگی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بدون پیوند کلیه .
درمان قابل توجهی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون ، سلول های بنیادی ، تصفیه خون و به همین ترتیب است، که قادر به در مشکلات کلیوی مختلف هدف با درمان علل ریشه ای و دوره نقاهت عملکرد کلیه ، به این ترتیب امید به زندگی طولانی در معنای واقعی آن است .
چگونه برای ترویج امید به زندگی ؟ همه در همه، پیوند کلیه تنها انتخاب برای بیماران نیست. اگر شما همان پازل ، لطفا یک پیام را ترک کنند و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امید به زندگی , پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.