مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست
مرحله 3 مزمن کلیه DiseaseStage 3 بیماری مزمن کلیه دوره نشان می دهد که کاهش GFR متوسط ​​از 30 ٪ تا 59٪ ، که آن هم یک نقطه عطف دوره بیماری کلیوی است. با این حال، آنچه در روی زمین است و چگونه برای اصلاح آن تا حد ممکن است ؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیماری طولانی مقاوم است که توسعه به وضعیت شدید تر است که نشانه ها و عوارض مختلف به نظر می رسد سیستم های مختلف و ارگان با کاهش قابل توجه عملکردی کلیوی نسبی است. در حالی که شاخص های غیر طبیعی به تدریج وجود داشته باشد، ویژگی های بالینی متعدد تا حد زیادی مانند هماچوری، پروتئینوری، ادم ، فشار خون بالا، خستگی، و غیره با این حال به نظر می رسد ، اکثر بیماران در عجله برای بدست آوردن نتایج سریع در حالی که بدون در نظر گرفتن آسیب های ثانویه ناشی از عوارض جانبی هستند ، که معلوم بی فایده و حتی بدتر آسیب کلیوی در بازگشت . ( چگونه به درمان به موقع های CKD خود و به طور موثری؟ لطفا پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید . )

در مقایسه با روش های سنتی که با هدف در کنترل علائم به جای درمان ریشه ، درمان های طبیعی راه های معالجه تر است که قادر به تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه ، در نتیجه دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و بازسازی سلول های ذاتی کلیه اساسا به طوری که برای اصلاح مرحله 3 بیماری مزمن کلیه .

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی روش ارجح است که با هدف در کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن ، کاهش پاسخ التهابی ، حل کردن لخته ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ، در نتیجه حفاظت از سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی و درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی به طور طبیعی.

ایمونوتراپیروش قابل توجه است که اعمال شده به حل بیماری های خود ایمنی ، برای مثال، نفروپاتی IgA و لوپوس نفریت ، در جهت درمان بیماری اولیه اساسا از طریق تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، وقفه ایمنی ، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی و حفاظت ایمنی است ، بنابراین دوره نقاهت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه .

علاوه بر این، درمان آلودگی خون و تصفیه خون نیز درمان معالجه که به طور موثر می تواند به از بین بردن ضایعات ، سموم و دیگر از متابولیت بدن هستند، در عین حال، بازسازی سلول های آسیب دیده کلیه ذاتی و ساختار آن به تازگی .

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟ شما ممکن است یک ایده کلی از طریق اطلاعات فوق را دریافت کنید. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا یک پیام را ترک کنند و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ه 3 بیماری مزمن کلیه چیست, بیماری مزمن کلیه چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.