چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA به نارسایی کلیه

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA به نارسایی کلیه

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA به نارسایی کلیه

IgA نفروپاتی نوعی از گلومرولونفریت باآنتی بادی به نام ایمونوگلوبولین(IGA) در kidneys.The سپرده غلظت IgA می تواند در التهاب kidneys.Eventually گردد ، نارسایی کلیه خواهد بود که نارسایی کلیه در در result.Fortunately ، همه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ایجاد می شود چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA به نارسایی کلیه ؟

چگونه نارسایی کلیه ، نفروپاتی IgA نداشتند رخ می دهد ؟

هر کلیه حاوی رگهای خونی کوچک ( گلومرول ) که زباله های فیلتر، مایع اضافی و سایر مواد از خون خود را به عنوان آنها را از طریق فیلتر kidneys.The مجددا وارد جریان خون خون خود را منتقل ، در حالی که مواد زاید و مایع اضافی خواهد بود از بدن درصورت حذف ادرار .

هنگامی که مواد مضر در خارج به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید برای مبارزه با them.But در نفروپاتی IgA ، سیستم ایمنی بدن نتواند به درستی کار نکند ، در نتیجه باعث آنتی بادی IgA نداشتند به جمع آوری درالتهاب glomeruli.The در کلیه ها می تواند باعث التهاب شود و گلومرول به تدریج بر ability.When فیلتر کردن بسیاری از گلومرول ها در آن دخالت دارند ، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد به درستی کار کند ، بنابراین در نارسایی کلیه و در نتیجه .

هر گونه سوال ؟ مشورت با پزشکی حرفه ای ما در حال حاضر !

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA به نارسایی کلیه ؟

علت مستقیم کاهش عملکرد کلیه در نفروپاتی IgA است inflammation.Control التهاب در کلیه ها بایدstep.Steroids اول درمان و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند التهاب در کلیه ها و سرکوب باعثبهبودی این بیماری است . با این حال، پاسخ التهابی است که به احتمال بسیار زیاد به recure ، بنابراین در عود نفروپاتی IgA و زوال عملکرد کلیوی .

ایمونوتراپی می توانید التهاب در کلیه ها به طور موثر سرکوب و همچنین می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را تصحیح . در نتیجه، اختلال عملکرد و پاسخ ایمنی غیر طبیعی التهابی خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.

همانطور که برای سپرده IgA در کلیه ها ، میکرو چینی داروها Osmotherapy باید استفاده شود به آن را از body.Otherwise روشن ، سپرده ، غلظت IgA خواهد التهاب در کلیه ها again.If ماشه علل صدمه به کلیه ها کنترل می شوند ، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA جلوگیری به نارسایی کلیه به طور کامل.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA, به نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.