عملکرد کلیوی 40 ٪ ، کراتینین بالا : علائم و درمان

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

عملکرد کلیوی 40 ٪ ، کراتینین بالا : علائم و درمان

عملکرد کلیوی 40 ٪ ، کراتینین بالا : علائم و درمان

اگر شما فقط عملکرد کلیوی 40 درصد با کراتینین بالا ؟ چه نشانه های حال حاضر تبدیل خواهد شد ؟ درمان برای بیماری چیست؟

عملکرد کلیه 40 ٪ و کراتینین بالا : علائم

بر اساس عملکرد کلیه ، بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به 5 stages.Patients با عملکرد کلیوی 40 درصد در مرحله 3 تابع CKD.As کلیه کاهش می یابد مواد زائد می تواند در خون ساخت تا باعث بی شمار از علائم مانند بالا تقسیم می شوند فشار خون، کم خونی، بیماری های استخوان اولیه ، خستگی، تغییرات ادرار کردن ، مشکلات خواب و غیره در عوض ، این شرایط می تواند به طور قابل توجهی عملکرد کلیوی را بدتر کند.

عملکرد کلیه 40 ٪ و کراتینین بالا : درمان

بیماران در مرحله 3 به dietitian.Because یک رژیم غذایی متعادل ، چنین نقش مهمی را در درمان کلیه disease.Based درباره نتایج کار آزمایشگاهی بیمار ایفا می کند اشاره خواهد شد ، یک رژیم غذایی منحصر به فرد خواهد شد made.Eating از یک رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به حفظ کلیه عملکرد و سلامت کلی.

ایمیل به kidneycares@hotmail.com به برخی از دستورالعمل های حرفه ای در رژیم غذایی خود .

بخش دوم درمان است برای کنترل علل مشکل کلیه و accelerators.There مربوط بهتنوع شرایط و بیماری که می تواند عملکرد کلیوی مانند فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری خود ایمنی etc.Meanwhile ، عوارض بیماری های کلیوی مانند پروتئینوری را مختل ، احتباس مایع در بدن و غیره نیز به طور قابل توجهی می تواند عملکرد کلیه را بدتر کند. بیماران باید درمان ها و داروهای خود را restrictively.If شما شرایط بالا و بیماری ، شما می توانید با پزشک زندگی می کنند ما برای پیشنهادات بیشتر چت را دنبال کنید.

بیماران با عملکرد کلیوی 40 درصد و کراتینین بالا تعدیل کلیه damage.To بهبود عملکرد کلیوی و کلیه ها بهتر کار می کنند ، هدف اصلی این است که برای بازگرداندن اختلال بافت کلیه است .

چگونه برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به بهبود عملکرد کلیوی درمان ترکیبی از داروها میکرو چینی Osmotherapy و درمان آلودگی خون درمان توصیه شده برای افراد با عملکرد کلیوی 40 درصد و کراتینین بالا است. این می تواند کمک به بیماران برای رسیدن به اهداف درمانی فوق و در نتیجه در نتیجه درمان خوب است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عملکرد کلیوی 40 ٪ , کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.