درمان دیابت القا مرحله 4 بیماری کلیه

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

درمان دیابت القا مرحله 4 بیماری کلیه

درمان دیابت القا مرحله 4 بیماری کلیه

دیابت یکی از علل اولیه بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در درمانگاه است . بیماری کلیوی ناشی از دیابت یک فرایند تدریجی است که در آن عملکرد کلیوی مزمن رو به وخامت است. درمان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت 4 چیست؟

مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت 4

عروق خونی کوچک در کلیهها فیلتر در وضعیت راست kidneys.In به عمل می کنند ، رگ های خونی می توانند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات بیش از حد از بدن و مواد مفید باشد در body.However حفظ ، در دیابت ، قند خون بالا در طول زمان را نگه می دارد ، آن را فشار های اضافی در kidneys.As نتیجه شود ، پروتئین به ادرار و عملکرد کلیوی نشت به تدریج کاهش خواهد یافت.

در مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت 4 ، بخش بزرگی از عروق خونی کوچک در کلیه ها تحت تاثیر قرار می گیرد و impaired.As فیلتر نمی تواند درست کار کند ، سطح بالایی از مواد زائد و مایعات در بدن ساخت ، در نتیجه ظهور به یک میزبان از عوارض مانند فشار خون بالا ، ادم ، کم خونی و غیره

درمان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت 4

اگر بدون درمان رها شود و یا درمان غیرموثر ، مرحله 4 بیماری کلیه خواهد شد به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) به زودی پیشرفت . بنابراین ، برای درمان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت 4 بسیار ضروری است.

درمان باید قادر باشد که برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده ، بهبود عملکرد کلیه و کنترل عوارض است .

در مرحله اول ، شیوه زندگی باید به بیماران changed.The را مبتلا به دیابت و نارسایی کلیه مرحله 4 باید حفظ یک رژیم غذایی متعادل ، ورزش با شدت متوسط ​​، و نگه داشتن یک ذهن خوب باشد.

شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای دریافت دستورالعمل ها برای زندگی روزانه خود را .

ثانیا، مهم است که برای کنترل شتاب دهنده از عملکرد کلیه پروتئینوری deterioration.Once رخ می دهد ، عملکرد کلیه را در سریع کاهش speed.Besides یک رژیم غذایی کم پروتئین، مهارکننده های ACE و داروهای ARB نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل پروتئینوری . علاوه بر این، آن است که باید برای حفظ فشار خون و سطوح قند خون تحت کنترل است .

چگونه به کنترل این شتاب دهنده زوال عملکرد کلیوی ؟ مشورت با پزشک آنلاین ما !

ثالثا، درمان باید به تصویب رسید برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک و بهبود عملکرد کلیوی . میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک کنند ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی به طرز چشمگیری . اگر چنین است، بیماران جلوگیری از در حال توسعه ESRD به طور کامل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.