ضعف و استفراغ در مرحله 3 نارسایی کلیه

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

ضعف و استفراغ در مرحله 3 نارسایی کلیه

ضعف و استفراغ در مرحله 3 نارسایی کلیه

ضعف و استفراغ دو شکایت شایع در میان افراد مبتلا به مرحله 3 failure.What کلیه علل و چگونه آنها را مدیریت موثر دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن پاسخ .

ضعف و استفراغ در مرحله 3 نارسایی کلیه : علل و درمان

برخی از بیماران کلیوی ممکن است احساس بسیار خسته حتی اگر آنها هیچ work.Weakness در مرحله 3 نارسایی کلیه است که عمدتا به کمک کلیه ها anemia.Healthy می تواند یک هورمون به نام EPO که می تواند باعث تحریک تولید سلول های قرمز خون تولید انجام نمی . سلول های خون با این حال ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، آنها با شکست مواجه خواهد شد به عمل properly.Asنتیجه ، گلبولهای قرمز کمتر made.Red شده می تواند اکسیژن به بافت های بدن و cells.If توزیعبافت ها و سلول های بدن می تواند اکسیژن کافی دریافت نمی کند ، بیماران ضعف را تجربه خواهد کرد .

علاوه بر این، سطوح بالایی از مواد زائد در بدن نیز می تواند طول عمر گلبولهای قرمز خون را کوتاه کند.

تصحیح کم خونی ، مرحله درمان عمده برای کنترل خستگی در مرحله 3 نارسایی کلیه است. معمولا ، مصنوعی EPO خواهد بود injected.Another راه این است که حذف سطوح بالای سموم از بدن .

برای کسب اطلاعات بیشتر ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما در حال حاضر چت !

استفراغ می تواندشکایت بسیار مشقت بار در مرحله 3 failure.It مزمن کلیوی است که عمدتا با ساختمان بالا از سموم اورمی در سطح body.High سموم اورمی ایجاد می شود دستگاه گوارش را تحریک و در نتیجه ظهور به استفراغ . استفراغ می تواند مصرف مواد مغذی ، که پس از آن می تواند ضعف را بدتر کنند تاثیر می گذارد.

یک راه مهم برای درمان استفراغ در مرحله 3 نارسایی کلیه است به حذف سموم از طب گیاهی body.Chinese می تواند جریان خون به خون kidneys.More بهبود توسط کلیه ها فیلتر ، ضایعات بیشتر خواهد شد از body.Meanwhile ، برخی از داروهای گیاهی حذف می توانید عملکرد کلیوی با احیای بافت کلیه اختلال را بالا ببرد. اگر عملکرد کلیه ها بومی می تواند بهبود یافته ، مواد زائد بیشتری حذف خواهد شد. اگر چنین است، استفراغ به طور کامل کنترل می شود.

علاوه بر این، احتباس مایعات، برخی از داروها و غیره نیز می تواند به استفراغ در مرحله کمک 3 نارسایی کلیه . شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن راه های بیشتری برای مقابله با این وضعیت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.