آیا نقرس مربوط به نارسایی کلیه

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

آیا نقرس مربوط به نارسایی کلیه

آیا نقرس مربوط به نارسایی کلیه

آیا نقرس مربوط به نارسایی کلیه؟بیمار گفت: بیوپسی گفت که مشکل کلیه خود را به نقرس کمک کرده بود. مقاله زیر را توضیح دهید که چگونه است نقرس مربوط به نارسایی کلیه است.

نقرس می تواند یک علت نارسایی کلیه

نقرس اتفاق می افتد زمانی که سطوح بالای اسید اوریک می سازد تا در خون و کریستال formes ها در مفاصل و / یا اسید kidneys.Uric است، حاصل از پورین است و به طور معمول در خارج از بدن توسط کلیه ها در فرم urine.However فیلتر، اگر اختلال متابولیک رخ می دهد، اسید اوریک از بدن حذف نمی شود به درستی. سپس سطوح اسید اوریک در خون تبدیل خواهد شد بیش از حد بالا، یک بیماری شناخته شده به عنوان هایپراورسمی. اگر هایپراورسمی برای مدت طولانی ادامه می یابد، کریستال تشکیل خواهد شد و ایجاد نقرس می کند.

در مرحله اول، اگر رسوبات اسید اوریک در کلیه ها، آن را التهاب در کلیه ها می شود، در نتیجه در کاهش عملکرد کلیوی پیشرونده. پیشرو کاهش عملکرد کلیه در نهایت می تواند منجر به نارسایی کلیه شود.

در مرحله دوم، بلورها را می انسداد که جلوگیری از کلیه های خود را از بین بردن ضایعات و باعث عفونت کلیه را تشکیل می دهد. عفونت کلیه می تواند عملکرد کلیه را بدتر کند.

چگونه برای جلوگیری از نقرس از کلیه ها اختلال؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای پاسخ در حال حاضر!

نقرس می تواند ناشی از نارسایی کلیه

نقرس می تواند یک عارضه failure.As کلیه ذکر فوق، فرایندهای اسید اوریک از طریق کلیه، و برگ بدن در نارسایی کلیه urine.In است، کلیه ها به میزان قابل توجهی آسیب دیده و می تواند properly.As خون فیلتر نیست در نتیجه، بیش از حد اسید اوریک در سطح بالا body.If اسید اوریک تجمع می یابد در طول زمان بالا نگه می دارد، بلورهای تشکیل خواهد شد. اگر سپرده کریستال در مفاصل، نقرس شود. نقرس باعث می شود که بیماران احساس می کنم بازگشت بسیار painful.In است، نقرس می تواند یک شتاب دهنده در بدتر شدن عملکرد کلیوی.

بالا رابطه بین نقرس و نارسایی کلیه. مهم نیست که آن علت یا در نتیجه مشکل کلیه است، مهم است که برای کنترل آن به طور موثر. شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن راه هایی برای مقابله با نقرس است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.