با چه سرعتی پیشرفت بیماری کلیه از مرحله 4 به ESRD CKD

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

با چه سرعتی پیشرفت بیماری کلیه از مرحله 4 به ESRD CKD

با چه سرعتی پیشرفت بیماری کلیه از مرحله 4 به ESRD CKD
مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی ESRDChronic یک بیماری پیشرونده است که در آن از کلیه ها به درستی عمل نمی کند برای حفظ افراد سالم است. 5 مرحله از CKD وجود دارد. در مرحله 4، بیماران تنها 15٪ -29٪ از عملکرد کلیه سمت چپ. اگر این بیماری بدتر می شود و یا درمان نشود، بیماری مرحله انتهایی کلیه (ESRD) رخ خواهد داد. سپس، با چه سرعتی پیشرفت بیماری کلیوی از مرحله 4 به ESRD بیماری مزمن کلیه است؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای مشاوره شخصی!

در واقع، یک پاسخ دقیق به این سوال وجود ندارد. بسته به سن بیمار و بیماری زمینه ای، زمان مورد نیاز از مورد به مورد متفاوت است. با این حال، با درمان موثر و سریع، توسعه بیماری می توان قطعا متوقف شده به طوری که بیماران می توانند نارسایی کلیه است، اجتناب کنند.

چگونه برای جلوگیری از پیشرفت مرحله 4، مرحله CKD به سمت ESRD؟

▪ توصیه می شود که بیماران در مرحله 4 کنترل فشار خون خود را در سطح سالم و افراد مبتلا به دیابت نگه داشتن سطح قند خون خود را تحت کنترل است. استفاده از داروهای با توجه به دستورالعمل پزشک.

▪ خوردن یک رژیم غذایی سالم است. به طور منظم ورزش و ترک سیگار. برای اطلاعات بیشتر، لطفا:

برنامه رژیم غذایی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و دیابت

شما باید مقدار زیادی آب نوشیدن در مرحله CKD 4

▪ یافتن درمان سیستماتیک برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده از کاهش بیشتر و حداکثر بهبود عملکرد کلیه به طور کلی. بنابراین هیچ بیماری کلیوی به مرحله 5 پیشرفت خواهد شد.

به طور کلی، در درمان مرحله 4 CKD، ما را نشان می دهد درمان جامع شناخته شده به عنوان آلودگی درمانی خون. به عنوان پیشرفته ترین درمان برای بیماری کلیوی، این درمان ترکیبی از روش های تصفیه خون های جامع و داروهای گیاهی است. بسیاری از بیماران اجتناب از با کمک این درمان ESRD. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا یک پیام در زیر ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 4 به ESRD, CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.