چگونه برای کاهش تورم مچ پا و خارش پوست بیمار CKD

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش تورم مچ پا و خارش پوست بیمار CKD

چگونه برای کاهش تورم مچ پا و خارش پوست بیمار CKD
CKD، تورم مچ پا itchingConditions های پوست که گسترده بسیاری از افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه، تورم مچ پا و خارش پوست تاثیر می گذارد باید مورد غفلت قرار گرفته نمی شود. اداره نوع حق درمان و راه حل های مناسب هستند کاملا حیاتی است. برو از طریق این مقاله به پیدا کردن اطلاعات بیشتر و یا چت با پزشک آنلاین ما مستقیما برای کمک رایگان!

درمان برای کاهش تورم مچ پا در بیماری مزمن کلیه

* محدود کردن مصرف سدیم در رژیم غذایی روزانه.

* کفش های راحت و پشتیبانی جوراب بپوشید. اجتناب از پوشیدن لباس های تنگ.

* انجام تمریناتی مانند تای چی و یوگا آهسته تحت دستور پزشک برای تقویت مفاصل.

* دریافت نسخه های پزشکی خود را با پزشک برای مسدود کننده های کانال کلسیم و برخی از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی است که منجر به تورم بررسی می شود.

* سعی کنید درمان گیاهی شناخته شده به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای خلاص شدن از علائم بیماری کلیه و به خوبی بهبود می یابند.

درمان برای از بین بردن خارش پوست در بیماری مزمن کلیه

زمانی که کلیه ها عملکرد کارآمد نیست، فرد ممکن است خارش است که کل بدن را تحت تاثیر قرار را تجربه کنند. در زیر راه حل های خاصی که در اسکی تسکین دهنده خارش و در بیماران مبتلا به تسکین دادن کمک هستند.

• با استفاده از گیاهان یک راه برای درمان خارش پوست است. گیاهان خاصی مانند ریشه گل ختمی، بابونه، elderflower، گل سنبل، و غیره کمک در درمان پوست خشک (مهم ترین علت خارش).

• لوسیون و پماد ضد خارش موثر ترین روش برای این مشکل است. فرد قطعا می تواند یکی از مناسب که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای رهایی از ناراحتی را پیدا کنید.

• کنترل سطح فسفر با پیروی از یک رژیم غذایی کم در این تغذیه. شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت یا ایمیل با ما در ckdstage@hotmail.com برای مشاوره رایگان شخصی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.