کلیه علائم مشکل در مردان

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

کلیه علائم مشکل در مردان

کلیه علائم مشکل در مردان

کلیه علائم مشکل در MenKidneys ها بازی چندین ارگان های حیاتی در مشکل کلیه body.When اتفاق می افتد ، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد برای عملکرد درست ، در نتیجه در هزاران علائم . علائم مشکل کلیه در مردان و زنان برخی از differences.So علائم مشکل کلیوی در مردان چه هستند ؟

مشکل جنسی

مشکل جنسی یک نشانه شایع از علائم مشکل کلیه در مردان است. می توان آن را به چند causes.Fatigue کمک می کند یک مرد برای sex.A میل جنسی کم بیش از حد خسته شده ممکن است در میان men.This بیمار ظاهر می شود ، زیرا کلیه ها ، بخش مهمی از system.As غدد درون ریز کلیه مبتلا هستند ، هورمون خاص نمی تواند تولید به درستی، به این ترتیب در میل جنسی کم می شود . اختلال نعوظ است که عمدتا به دلیل فشار خون بالا است . برخی از مردان با مشکل جدی کلیوی حتی می توانید یک کودک پدر نیست.

آیا می توانید یک کودک است که پدر با مشکل کلیه ؟ مشورت با پزشک آنلاین ما برایپاسخ !

خستگی

خستگی یکی از علائم شایع از مشکل کلیه در مردان است . همانطور که کلیه مبتلا هستند، سطوح بالای اوره در جریان خون ساخت ، در نتیجه ظهور به ضعف عمومی و خستگی . یکی دیگر از علت خستگی در مشکل کلیه ، کم خونی است که در آن reduce.Anemia سلول های قرمز خون رخ می دهد به عنوان کلیه ها قادر به تولید یک نوع از EPO ، هورمونی که می تواند باعث تحریک تولید سلول های قرمز خون است.

بی اشتهایی

بی اشتهایی یکی از نشانه های مشکل کلیوی شایع در مردان در stage.As پیشرفته کلیه ها قادر به حذف مواد زائد از بدن به درستی است ، سطوح بالای سموم اورمی در بدن ساخت . سموم خواهد شد و سپس تحریک دستگاه گوارش و در نتیجه منجر به بی اشتهایی و حتی تهوع .

ورم

تورم را می توان در مشکل کلیه در men.One از توابع مهم کلیه دیده می شود این است که حذف مایع اضافی از body.As کلیه ها دچار اختلال است ، مایع از بدن خارج نمی شود ، در نتیجه در ساختمان بالا از fluid.Retention از مایع در بدن می تواند منجر به swelling.If به ریه مایع با مایع آب گرفتگی ، تنگی نفس رخ خواهد داد.

بالاتر از علائم رایج این بیماری از مشکل کلیه در مردان هستند . اگر می خواهید به یادگیری راه های موثر برای مقابله با آنها ، لطفا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.