خون و پروتئین در سالهای ادرار پس از درمان طبیعی HSP

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

خون و پروتئین در سالهای ادرار پس از درمان طبیعی HSP

خون و پروتئین در سالهای ادرار پس از درمان طبیعی HSP
خون و پروتئین در ادرار سال پس از HSP طبیعی TreatmentHenoch Schoenlein پورپورا (HSP) شکل واسکولیت، یک بیماری است که شامل التهاب عروق خونی است. درگیری کلیه شایع است در 30٪ -70٪ از کودکان مبتلا به این اختلال رخ می دهد. بنابراین، سال پس از HSP، بسیاری از بیماران در حال حاضر خون و پروتئین در ادرار. در این مقاله، ما به طور عمده در مورد درمان طبیعی صحبت کنید برای حل این مشکل.

علل خون و پروتئین در ادرار با HSP

کلیه ما کمک به با از بین بردن مواد سمی از بدن ما را سالم نگه دارید و حفظ مواد مفید مانند پروتئین ها. وقتی کلیه ها تحت تاثیر قرار می گیرد، عروق خونی کوچک تبدیل خواهد شد ملتهب و شکست به عملکرد به طور معمول. مولکول های بزرگ مانند پروتئین ها و گلبول های قرمز خون خواهد شد به ادرار منتشر شد.

درمان طبیعی خون و پروتئین در ادرار همراه با HSP

از آنجایی که ما تشخیص داده که علل اساسی از این نشانه ها است، با توجه به آسیب دیده عملکرد فیلتر کلیوی است، درمان باید برای کمک به ترمیم عملکرد کلیه، نارسایی کلیوی و بازیابی. در غیر این صورت، ممکن است به عوارض جدی کلیوی منجر شود.

ترکیبی از سلول های بنیادی و میکرو چینی پزشکی درمان های طبیعی موثر برای HSP مبتلا به بیماری کلیوی. آنها می توانند کمک به از بین بردن خون و پروتئین در ادرار و توقف پیشرفت HSP و بیماری کلیه است. با در اوایل انجام اقدامات، بیماری حتی می تواند معکوس شود.

برای اطمینان از بهترین اثرات درمانی، برنامه درمان باید با توجه به وضعیت بیماری بیمار خاص ساخته شده است. اگر شما می خواهم در مورد راه حل های طبیعی می دانم برای خون و پروتئین در ادرار همراه با HSP، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: HSP, درمان طبیعی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.