گیاهان طبیعی خوب برای کمک به با پروتئین ادرار و کراتینین بالا

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

گیاهان طبیعی خوب برای کمک به با پروتئین ادرار و کراتینین بالا

گیاهان طبیعی خوب برای کمک به با پروتئین ادرار و کراتینین بالا
گیاهان طبیعی خوب با پروتئین ادرار و افراد سالم بالا CreatinineIn ها برای کمک به کلیه ها کار می کنند برای جلوگیری از پروتئین از ریختن از خون به ادرار و حذف کراتینین از خون است. همانطور که کلیه موفق، افراد ممکن است نشانه هایی مانند پروتئین در ادرار را تجربه و افزایش سطح کراتینین. چه گیاهان طبیعی خوبی برای کمک به با پروتئین ادرار و کراتینین بالا هستند؟ اتمام این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر و یا چت با پزشک آنلاین ما برای کمک رایگان!

گیاهان برای پروتئین ادرار در بیماری های کلیوی

Cistanche

در طب سنتی چینی، cistanche مورد استفاده قرار گیرد برای دوباره پر کردن خون و تقویت یانگ کلیه. می توان آن را مورد استفاده قرار گیرد به کاهش نشت پروتئین CKD است. این گیاه بسیار امن است و می توان با خیال راحت مصرف هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد. در هستند هیچ تداخلات دارویی شناخته شده با cistanche وجود دارد.

Tribulus terrestris و rencare

این داروهای گیاهی کمک به ارتقای عملکرد کلیوی و جریان ادرار.

طلا

به عنوان مدر، ضد التهاب، ضد عفونی کننده و قابض است، از آن می توان برای درمان التهاب کلیه، که در نتیجه پروتئین ادرار استفاده شده است.

گیاهان به کراتینین بالا کمتر

چندین گیاهان برای سطح کراتینین بالا و سلامت کلیه از جمله دارچین، ریشه قاصدک، مریم گلی، دانه گزنه، جینسنگ سیبری، و غیره به عنوان هر درمان طب جایگزین وجود دارد، همیشه پزشک مراقبت های اولیه خود را برای اولین بار برای اطمینان شما سبزی که مشورت آسیب بیشتری ایجاد نمی کند.

در حالی که گیاهان به بیماری مزمن کلیه را درمان نمی کنند، آنها می توانند سلامت کلیه بهتر حمایت در حالی که طب گیاهی چینی شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند برای از بین بردن پروتئین ادرار و کراتینین بالا اساسا. اگر شما می خواهم برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفا یک پیام در زیر ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ادرار و کراتینین , کراتینین بالا, پروتئین ادرار و,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.