متوسط ​​زمان از مرحله CKD 3 به دیالیز

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

متوسط ​​زمان از مرحله CKD 3 به دیالیز

متوسط ​​زمان از مرحله CKD 3 به دیالیز
متوسط ​​زمان از مرحله CKD 3 به دیالیز "خواهر من است و با مرحله CKD 3 تشخیص داده می شود. من می خواهم بدانم که متوسط ​​زمان از مرحله او به دیالیز. آیا ما می توانیم آن را از پیشرفت بیشتر را متوقف کند؟" اگر شما شک مشابه، بررسی این مقاله برای آگاهی بیشتر و یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره شخصی!
ما باید پرس و جو خود را. در واقع، وجود دارد مقیاس زمانی برای این تنظیم نشده به عنوان شرایط بیماری از یک بیمار به دیگری متفاوت است. برخی از بیماران توصیف تجربه خود را شبیه به این:
"شوهر من با مرحله 3 تشخیص داده شد و گفت که از آنجا که عملکرد کلیه خود را کم بود او را می توان تحت دیالیز ظرف 12 ماه است."
"من PKD و با آن در سال 1990 مرحله 3 و شروع دیالیز در سال 2012 تشخیص داده شد."
بنابراین، پاسخ را می توان پس از تجزیه و تحلیل جامع از بیماری خواهر شما داده شده است. لطفا به ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود را. کلیه کارشناسان ما شما را به زودی با پاسخ دقیق در مورد زمان از مرحله CKD 3 به نارسایی کلیه پاسخ دهید.
در اینجا، من همچنین می خواهم به اطلاع شما که با درمان به موقع، مشکلات کلیوی او حتی می تواند معکوس شود به طوری که ما می تواند با موفقیت جلوگیری از وخامت بیشتر از صدمه به کلیه ها او را. چگونه در مورد درمان خود را؟ او پزشک برای درمان جامع با چنین اثرات مشورت؟
در به طور کلی، ما نشان می دهد بیمار با مورد مشابه را درمان گیاهی چینی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. آن بی خطر است برای استفاده خارجی با هیچ عوارض جانبی. این درمان های طبیعی می تواند کمک به تسکین علائم در مرحله CKD 3، توقف کاهش عملکرد کلیه باقی مانده، دوباره خود شفا کلیه، و به تدریج بهبود کلی عملکرد کلیوی. بیماران لازم نیست که به نگرانی در مورد نیاز بیشتر از دیالیز هر بیشتر. برای موارد موفقیت آمیز بازیابی، شما می توانید یک پیام را ترک کنند در زیر. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن داستان های الهام بخش!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD 3 به,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.