درمان نارسایی مزمن کلیه با انقباض

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

درمان نارسایی مزمن کلیه با انقباض

درمان نارسایی مزمن کلیه با انقباض

درمان نارسایی مزمن با ShrinkageChronic کلیه نارسایی کلیهprocess.In پیشرونده کلیوی اغلب موارد ، به جز برخی از موارد نادر مانند بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) ، کلیه ها به تدریج کوچک به عنوان progresses.What شرط درمان نارسایی مزمن کلیه با انقباض کلیه ؟

نارسایی مزمن کلیه با انقباض کلیه

نفرون واحد اساسی و پایه ای در کلیه و آنها می توانند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات از body.There انواع شرایط و بیماری که می تواند باعث از دست دادن نفرون ها و نفرون impairment.As نارسایی مزمن کلیوی پیشرفت است ، بیشتر و بیشتر نفرون خواهد بود تحت تاثیر قرار است ، در نتیجه در انقباض کلیه .

درمان نارسایی مزمن کلیه با انقباض کلیه

آیا می توانم انقباض کلیه توای آن را به شکل اول در بیاوری ؟ اگر نفرون اختلال را می توان بازسازی ، نفرون سالم تعداد را افزایش می دهد . اگر چنین است، کلیه ها را در اندازه را افزایش می دهد . با این حال، هیچ چنین درمان در طب سنتی چینی وجود دارد .

درمان ترکیبی از طب چینی و طب غربی تکنولوژی پیشرفته می تواند منجر به درمان بهتر می دهد.

به عنوان یک مقدار زیادی از نفرون ها مشکل دارند، آنها قادر به فیلتر کردن مواد زائد از سموم properly.The بدن و ضایعات می توانند عملکرد کلیه به طور قابل توجهی بدتر و همچنین باعث آسیب به دیگر خالص organs.Blood ، حیاتی می تواند خون را پاک و ایجاد یک محیط داخلی سالم از بین بردن انواع مواد زائد و سموم از بدن .

یکی دیگر از هدف درمان مهم است برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایشتعداد نفرون سالم است . میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای افراد مبتلا به نارسایی مزمن و کلیه shrinkage.It می تواند به خود بازسازی از نفرون اختلال تحریک و بازگرداندن نفرون structure.Therefore است، نفرون سالم افزایش خواهد یافت و کلیه ها در اندازه بزرگتر تبدیل خواهد شد .

پس از درمان سیستمیک در بالا ، عملکرد کلیه را بهبود یافته و علائم و عوارض آن خواهد شد به طور کامل کنترل شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه با انقباض,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.