نارسایی مزمن کلیه مرحله 3 با 40٪ عملکرد کلیوی

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

نارسایی مزمن کلیه مرحله 3 با 40٪ عملکرد کلیوی

نارسایی مزمن کلیه مرحله 3 با 40٪ عملکرد کلیوی

بر اساس درجه صدمه به کلیه، نارسایی مزمن کلیه را می توان به 5 stages.Chronic مرحله نارسایی کلیه 3 تقسیم شده است صدمه به کلیه ها با عملکرد کلیوی از 30 ~ 59٪ تعدیل شده است. مرحله نارسایی مزمن 3 با 40٪ تا چه حد جدی است؟ درمان توصیه شده برای آن چیست؟

مرحله مزمن نارسایی کلیه 3 با 40٪ عملکرد کلیه

نارسایی مزمن کلیه اشاره به از دست دادن پیشرونده function.There کلیه انواع علل و شرایطی که می تواند کمک به مشکل کلیه، نظیر دیابت، فشار خون بالا، و غیره است

نفرون هستند واحد پایه کارکردی kidneys.They، می تواند ضایعات و مایع اضافی را از بدن در شرایط مناسب فیلتر. با این حال، در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه، بخش بزرگی از نفرون مواد زائد impaired.The می تواند خارج از بدن به درستی فیلتر شده، در نتیجه در ساختمان بالا از مواد زائد در بدن منجر شده است. تجمع بالا از آب و مواد زائد می تواند منجر به تعدادی از عوارض مانند کم خونی، تورم، فشار خون بالا و غیره.

درمان مرحله نارسایی مزمن 3 با 40٪ عملکرد کلیه

مزمن نارسایی کلیه مرحله 3 به مرحله ای بسیار مهم و حیاتی برای به دنبال درمان است. اگر درمان تهاجمی را می توان به تصویب رسید، صدمه به کلیه ها شانس بالا شدن reversed.If به درمان نشده و یا درمان غیرموثر، صدمه به کلیه ها حفظ خواهد کرد رو به وخامت progressively.ESRD خواهد بود از نتیجه و دیالیز یا پیوند کلیه نهایی خواهد بود که آخرین انتخاب.

همانطور که در بالا ذکر شد، مرحله 3 به نارسایی مزمن کلیه با 40٪ نتایج عملکرد کلیه از آسیب به nephrons.To بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از پیشرفت بیماری، هدف درمان اولیه به تعمیر نفرون اختلال است.

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه می شود برای مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه با 40٪ function.It کلیوی می توانید خود بازسازی از نفرون اختلال را تحریک به کلیه کار موثر تر است. اگر کلیه بومی می توانند بهتر به خون فیلتر کار می کنند، درمان جایگزینی نه بیشتر نیاز خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 40٪ عملکرد کلیوی, نارسایی مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.