چگونه می توان پایین پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی به طور طبیعی

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه می توان پایین پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی به طور طبیعی

چگونه می توان پایین پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی به طور طبیعی
چگونه می توان پایین پروتئین در ادرار در بیماری کلیه NaturallyProteinuria یک شاخص واضح است که به صورت بصری می تواند با توجه به محتوا و شکل پروتئین ادرار منعکس سایت و درجه ای از آسیب کلیوی است. با این حال ، چگونه می توان پایین پروتئین در ادرار به طور طبیعی زمانی که بیماری کلیوی به طور جدی وجود دارد ؟

پروتئینوری به معنای ادرار کف آلود یا شامپانی با محتوای بیش از حد پروتئین آن ، که ممکن است به عنوان سطوح مختلف به دلیل بخش های مختلف مجروح و دوره بیماری رفتار می کنند . در واقع، بیماران مبتلا به آسیب گلومرولی ممکن است پروتئین های سنگین ، که با تغییر نفوذپذیری غشای پایه گلومرولی است که توابع مانع نابود شده و به عنوان مانع شارژ و اختلال مانع مکانیکی نشان می دهد ایجاد می شود . در حالی کهتعداد کمی پروتئینوری به نظر می رسد زمانی که توبول های کلیوی درگیر هستند ، که قادر به متوقف کردن ورود پروتئین در ادرار اولیه . بنابراین تنها با درمان ریشه این علل می تواند به بیماران مبتلا به کاهش پروتئین در ادرار به طور طبیعی . ( علل protienuria چه کسانی هستند؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

در مقایسه با درمان های سنتی که به سادگی سهولت پدیده های سطحی با کنترل علائم ، آن است که برای بیماران برای دریافت درمان های طبیعی است که قادر به تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا مناسب تر است ، بنابراین بازیابی سلولهای کلیوی ذاتی آسیب دیده و بازسازی توابع کافی کلیوی ، تا که به پروتئین پایین در ادرار به طور طبیعی . از درمان های زیر توصیه می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

این یکی از درمان های سیستمیک است که با هدف outspreading رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری با استفاده از TCM با دقت انتخاب شده با هیچ عوارض جانبی است . اثر اصلی شامل موارد زیر است: خوب کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ، در نتیجه کاهش پروتئین در ادرار به طور طبیعی .

درمان آلودگی خون

درمان آلودگی خون درمان قابل توجه است که به پاک کردن خون، به عرضه انواع مختلف عناصر کمبود و بازسازی عملکرد کلیوی ، تا که به مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی توان دوباره استفاده شده است.

تصفیه خون

نکته کلیدی از این درمان است که به پاک کردن خون از بین بردن زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن تبادل پلاسما، جذب ایمنی و پرفیوژن خون به منظور فراهم نمودن بستر های نرم افزاری بهتر برای نفرون دوره نقاهت و نوسازی تابع ، در نتیجه کاهش پروتئین در ادرار به طور طبیعی.

علاوه بر این ، ایمونوتراپی با هدف در درمان بیماری های کلیه که توسط بیماری های خود ایمنی ایجاد می شود . بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی به طور,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.