امید به زندگی از مرحله بیماری مزمن کلیه 5

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

امید به زندگی از مرحله بیماری مزمن کلیه 5

امید به زندگی از مرحله بیماری مزمن کلیه 5
امید به زندگی از بیماری مزمن کلیه 5It مرحلهاضطراب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به محاسبه زمان باقی مانده هنگامی که آنها را به پایان مرحله بیماری کلیوی را وارد کنید ، و چگونه به طولانی عمر را تبدیل به یک سردرد واقعی است . با این حال ، آنچه که امید به زندگی از مرحله بیماری مزمن کلیه 5 است؟
بیماران به بیماری پیشرفته ترین کلیوی توسعه که GFR خود را کمتر از 15 درصد، که نشان می دهد از دست دادن به طور جدی جامع یا سگمنتال از عملکرد کلیه با علائم مختلف و عوارض ناشی از ارگان های متعدد و سیستم ها است . به طور کلی ، دیالیز یا پیوند کلیه توصیه برای بهبود امید به زندگی از بیماری کلیوی مزمن است، که اعمال شده به کنترل شرایط پاتوژنز و علائم سهولت موقت .
با این حال ، این روش برای پیش آگهی طولانی مدت ، که نمی تواند به جای درمان با هدف تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا بی فایده هستند . فقط با بازیابی نفرون آسیب دیده و نوسازی سلولهای کلیوی ذاتی مجروح می تواند بیماران طول عمر طولانی . به عبارت دیگر، امید به زندگی بهتر از مرحله بیماری کلیوی مزمن 5 بستگی دارد در درمان معالجه که به موقع و موثر هستند .
پس چگونه برای افزایش امید به زندگی از مرحله بیماری کلیوی مزمن 5 ؟ پیگیری راهنمایی توصیه می شود.
درمان مناسب :
در مقایسه با روش های سنتی ، بیماران باید درمان های طبیعی که هدف در درمان علل ریشه ای اساسا با درمان نفرون آسیب دیده و بازسازی عملکرد کلیوی بدون آسیب ثانویه را انتخاب کنید ، در نتیجه امید به زندگی از مرحله بیماری کلیوی مزمن 5 به طور طبیعی بهبود . درمان های مناسب شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون ، سلول های بنیادی و خالص درمان خون ، و غیره (برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی لطفا پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید . )
رژیم غذایی سالم :
بیماران باید یک رژیم غذایی به شدت محدود شده است با محتوای کم از پروتئین، نمک سدیم ، آب ، پتاسیم و فسفر را بخورند. علاوه بر این، آنها باید در میوه ها و سبزیجات تازه به منظور تامین ویتامین فراوان است .
ذهنیت خوب :
ذهنیت خوب است همچنین یکی از عوامل تاثیر مهمی که ممکن است امید به زندگی از مرحله بیماری کلیوی مزمن 5 تاثیر است . آنچه شما باید انجام دهید این است که به خلق و خوی بد خود را بسته بندی و همکاری فعالانه با پزشک خود را تا آنجا که ممکن است .
همه در همه ، امید را نباید از دست داده شود. شما ممکن است یک تفاوت با روش صحیح و پشتکار می کند. بنابراین اگر شما هر گونه مشکلات در مورد چگونگی افزایش امید به زندگی از مرحله بیماری کلیوی مزمن 5 ، لطفا یک پیام را ترک کنند و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله بیماری مزمن کلیه 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.