آیا بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه دریافت پیوند

یک شنبه 17 شهريور 1392
ن : lafee

آیا بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه دریافت پیوند

آیا بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه دریافت پیوند
آیا بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه دریافت TransplantPatients با نارسایی شدید کلیوی همیشه پیشنهاد به دریافت پیوند کلیه که GFR خود را پایین تر از 15 درصد است که نشان دهنده پایان مرحله بیماری کلیوی است . با این حال ، می تواند از بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه پیوند ؟
اگرچه بیمارانی که پیوند کلیه با قدرت فیزیکی بیشتری احساس بهتر و بهبود کیفیت زندگی و محدودیت کمتر دریافت ، آن است که هنوزانتخاب درمانده برای بیماران را برای دریافت ، است که تا حد امکان اجتناب از هزینه بالا و خطر ابتلا به آن خودداری کنند . به عنوان یک ماده در واقع ، آن را یک نوع رفتار است که در برابر طبیعت و فیزیولوژی که پیوند کلیه ، ممکن است به عنوان تهاجم های عجیب و غریب در نظر گرفته و توسط بدن انسان خارج است. علاوه بر این، پیوند کلیه دارای عوارض جانبی مختلف که ممکن است منجر به آسیب های ثانویه و بدتر از آسیب کلیوی در عوض . (نفوذ زهرآلود از پیوند کلیه دکتر زنده ما مشورت کنید. )
با دوره زمانی و بیماری ، با GFR بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه به 30٪ ~ 59٪ ، نشان می دهد که آسیب متوسط ​​است که عوارض و نشانه های متعددی شروع به نظر می رسد در اندام های متعدد و سیستم کاهش یافته است. با این حال، پیش از موعد است که برای دریافت پیوند در این دوره ، به جای آن، گزینه های مختلف می تواند انجام شود تا اصلاح سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و توابع کافی کلیوی .
تصفیه خون یکی از روش های مناسب به جای پیوند کلیه است، که قادر به از بین بردن استاز خون را از طریق تبادل پلاسما، جذب ایمنی ، پرفیوژن خون و تصفیه چربی خون است ، بنابراین فراهم کردن یک محیط داخلی تمیز و ارائه یک پلت فرم بهتری برای درمان پیگیری ، بنابراین اجتناب از پیوند برای بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه است .
علاوه بر این، درمان آلودگی خون درمان قابل توجه است که با هدف در تصفیه خون، مکمل عناصر و تابع بازسازی تا به حذف زباله ، سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن است ، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود و همچنین اتخاذ طب موثر جبرانی ، بازسازی توابع کلیوی از طریق بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، در نتیجه بیمه که خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی شود دوباره .
چه چیزی بیشتر ؟ ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نیز از روش های قابل توجهی را برای بیماران در مرحله 3 بیماری کلیه هستند. بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.