برگ گزنه خواص درمانی برای نارسایی کلیه

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

برگ گزنه خواص درمانی برای نارسایی کلیه

برگ گزنه خواص درمانی برای نارسایی کلیه
گزنه برگ مزایای بهداشتی برای کلیه FailureThere هستند، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد که برگ گزنه مزایای از زمان های ماقبل تاریخ شناخته شده برای بشر است. آنها استفاده می شود دارویی که برای درمان بسیاری از بیماریها، از جمله بیماری های کلیوی است. آیا این به نفع برگ گزنه برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم برای مشاوره رایگان!
مزایای برگ گزنه
ضد التهاب است. گزنه دارو برای خواص ضد التهابی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این کمک می کند تا برای کاهش التهاب در دستگاه ادراری و التهاب پوست.
رفع درد است. مردم شده اند با استفاده از این گیاه برای قرن ها به منظور کاهش درد همراه با بیماری است. به نظر می رسد برای مهار اثر ضد دردی و ممکن است با بدن به راه انتقال سیگنال های درد تداخل.
کنترل فشار خون بالا. گاهی اوقات پزشکان به تجویز این دارو گیاهی برای درمان فشار خون بالا. این گیاه نیز استفاده می شود برای درمان نارسایی احتقانی قلب است. برای اولین بار به پزشک بحث قبل از استفاده از این گیاه برای هر نوع بیماری است.
ارتقاء سلامت دستگاه گوارش. با توجه به ترکیب بسیار خوبی از مواد مغذی از قبیل ویتامین A و B، فیبر غذایی، پروتئین، و غیره، مصرف گزنه برگ تقویت دستگاه گوارش توسط گرگرفتگی از تمام مواد سمی است که مانع هضم غذا می شوند.
تقویت سیستم ایمنی بدن.ماده مغذی غنی است که در ارائه این گیاه کمک می کند تا به تقویت سیستم ایمنی و کاهش احتمال عفونت های بسیاری مانند آنفولانزا و سرما.
هیچ عوارض جانبی شدید از برگ گزنه وجود دارد و به عنوان بسیار امن برای انسان در نظر گرفته شده است. در برخی موارد، افراد ممکن است اختلال خفیف دستگاه گوارش و راش جزئی روی پوست را تجربه کنند. افراد مبتلا به نارسایی کلیه توصیه می شود که قبل از شروع مصرف این گیاه درمان با پزشک خود مشورت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا یک پیام در زیر ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برگ گزنه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.