28 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 400: چه مدت زنده

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

28 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 400: چه مدت زنده

28 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 400: چه مدت زنده
28 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 400: چه مدت زنده "سلام، برادر من 28٪ عملکرد کلیه با کراتینین بالا 400 آیا می توانید به من بگویید که چه مدت در وضعیت خود زندگی می کنند" این تحقیق ما از یک بیمار است. در پاسخ به این سوال، ما به پاسخ به شرح زیر است. امیدوارم که این کمک می کند تا مردم با شک مشابه.

با توجه به توضیحات شما، برادر خود را تا 28 درصد عملکرد کلیه با کراتینین بالا 400. در حال حاضر، او در مرحله 4 CKD است. به منظور دریافت پاسخ سوال خود را، ما نیاز به دانستن شرایط بیماری های دقیق خود را. از این رو، لطفا به ما ایمیل به ckdstage@hotmail.com با بیشتر از اطلاعات مربوط به بیماری خود و یا گزارش آزمون. کلیه کارشناسان ما شما را با پاسخ دقیق پس از تجزیه و تحلیل این پاسخ دهید.

معمولا، بسیاری از چیزهایی که یک فرد با عملکرد کلیه 28٪ و کراتینین 400 می تواند انجام دهد به حداقل رساندن اثرات این بیماری به امید به زندگی به طور قابل توجهی گسترش وجود دارد. بررسی پیشنهادات به شرح زیر:

1. دنبال درمان سیستماتیک برای بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی و اجازه می دهد بیمار یک زندگی عادی زندگی می کنند. عملکرد کلیوی برادر شما را می توان به طور طبیعی با جامع درمانی از جمله سلول های بنیادی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی افزایش یافته است. این درمان بی خطر استفاده کنید و بدون عوارض می باشد.

2. یک رژیم غذایی مناسب به خوردن. اصلاح کردن مصرف پروتئین به 0.6 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن است. محدود کردن مقدار نمک به حدود 1،000-4،000 میلی گرم / روز بر اساس تعادل مایعات در بدن، فشار خون و دیگر بیماری هایی که ممکن است سدیم مورد نیاز را تحت تاثیر قرار. محدودیت فسفر را می توان به 800 کنترل - 1،000 میلی گرم روزانه است. برای بهترین برنامه رژیم غذایی برای برادر شما، لطفا به چت با پزشک آنلاین ما به طور مستقیم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درصد عملکرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.