چگونه برای به تاخیر انداختن شروع دیالیز در PKD

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای به تاخیر انداختن شروع دیالیز در PKD

چگونه برای به تاخیر انداختن شروع دیالیز در PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) hared است برای مدیریت. این است که با کیست های متعدد در هر دو kidneys.When کلیه شکست برجسته ، دیالیز لازم باشد . چگونه از شروع دیالیز در PKD به تاخیر ؟

چگونه نارسایی کلیه در PKD اتفاق می افتد؟

در PKD ، تعداد زیادی کیست در هر دو سن kidneys.With وجود دارد، کیست در هر دو اندازه و number.More را افزایش می دهد و کیست های بزرگ تر جایگزین بافت کلیه بیشتر و سالم تر ، بنابراین در کاهش پیشرونده عملکرد کلیوی و در نتیجه . هنگامی که بخش بزرگی از بافت کلیه اختلال ، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد که برای کارکرد مناسب ، در نتیجه در نارسایی کلیه و در نتیجه . هنگامی که کلیه ها قادر به انجام صحیح ، دیالیز مورد نیاز خواهد بود .

چگونه از شروع دیالیز در PKD به تاخیر ؟

در ابتدا ، مهم است که برای بیماران به کنترل شتاب دهنده از عملکرد فشار خون : deterioration.High کلیوی اولین نشانه از صدمه به کلیه ها در PKD است و همچنین می تواند عملکرد کلیه به طور قابل توجهی بدتر . بنابراین، مهم است که به کنترل فشار خون بالا .

ثانیا، سنگ کلیه ، عفونت دستگاه ادراری (UTI) همچنین می توانید به کلیه function.Control این شرایط می تواند به حفظ عملکرد کلیوی کمک کند خراب .

درمان های بالا می تواند کاهش عملکرد کلیه را کند و تاخیر onst از دیالیز .

با این حال ، به عنوان ذکر شده در بالا ، نارسایی کلیه در نتایج PKD از بزرگ شدن کلیه cysts.Therefore ، برای کمک بهبیماران جلوگیری از ابتلا به نارسایی کلیه و شروع دیالیز ، هدف اولیه درمان است برای جلوگیری از کیست از بزرگ و کوچک کردن آنهایی که بزرگ است .

میکرو چینی Osmotherapy داروها است یک درمان توصیه برای PKD.Firstly است، داروهای مؤثری می تواند افزایش تولید مایع کیستیک با کشتن سلولهای پوششی بر روی دیوار کیست متوقف شود. در مرحله دوم، با بهبود نفوذپذیری دیواره کیست و میکروسیرکولاسیون ، مایع کیستیک خواهد شد از کیست های فیلتر شده است. بنابراین، کیست های بزرگ را کوچک خواهد کرد . اگر کیست بزرگ متوقف فشار و در نتیجه در برابر بافت کلیه ، عملکرد کلیوی کاهش متوقف خواهد شد . دیالیز خواهد شد در همه مورد نیاز نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.