چرا بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز احساس خستگی

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز احساس خستگی

چرا بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز احساس خستگی

چرا بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز احساس TiredMany بیماران مبتلا به دیابت که در دیالیز توصیه می شود اغلب شکایت دارند که آنها اغلب احساس می کنم خیلی خسته ام. خستگی چگونه رخ می دهد؟ آیا هیچ راهی برای مدیریت آن وجود دارد؟

چرا بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز احساس خستگی؟

دو علت شایع خستگی برای بیماران دیابتی بیش از حد بالا و یا دو سطح قند خون پایین هستند. انسولین می تواند تبدیل گلوکز به انرژی تبدیل که سلول های بدن نیاز است. با این حال، زمانی که انسولین کافی در بدن و یا بدن نمی تواند از انسولین به درستی استفاده کند وجود دارد، شکر را نمی توان به انرژی تبدیل شده به پاسخگویی به نیاز بدن. به عنوان یک نتیجه، بیماران احساس خستگی خواهد شد.

هنگامی که سطح قند خون در بدن بیش از حد کم است، منبع کافی از energy.When است که بدن می تواند انرژی کافی دریافت نمی وجود ندارد، آن را در خستگی می شود.

اگر خستگی به علل فوق در دیابت مرتبط است، چگونه آن را معکوس؟ هیچ نظری ندارم؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای دریافت پیشنهادات بیشتر در حال حاضر!

وزن خشک پایین

وزن خشک یک ارزش مهم در اندازه گیری کیفیت دیالیز است. اگر وزن مناسب بدن خشک است پس از دیالیز به دست آمده، بیماران احساس بسیار راحت خواهد شد. با این حال، بیماران ممکن است احساس خستگی اگر بیش از حد مایع از بدن حذف شود.

فشار خون کم یا پایین

اگر فشار خون پایین رخ می دهد، بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز نیز ممکن است احساس فشار خون tired.Low رخ می دهد اگر مایع اضافی از body.Or است اگر بیماران را داروهای فشار خون بالا قبل از دیالیز، آن را نیز به احتمال بسیار زیاد به علت خون پایین pressure.Therefore، برای جلوگیری از افت فشار خون، بیماران ممکن است خواسته می شود را به داروهای ضد فشار خون بالا قبل از دیالیز، اما شما هرگز نباید داروها پرش بدون مشورت با پزشک.

علاوه بر این، کم خونی، حذف بیش از حد مایع از بدن و غیره نیز می تواند بیماران مبتلا به دیابت احساس خستگی. کنترل علل خستگی می تواند خستگی را کاهش دهد. ایمیل به kidneycares@hotmail.com به دریافت بدانید که چگونه برای کنترل علل فوق.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت, دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.