چگونه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس

چگونه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس

چگونه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس ؟ erythemotosus لوپوس سیستمیک (SLE) یک بیماری التهابی مزمن است ، که در آن سیستم ایمنی بدن به سیستم های مختلف بدن مانند پوست، مفاصل، قلب ، کلیه بیماری کلیوی etc.Chronic ( حمله CKD) یکی از عوارض جدی از لوپوس است، اما نه همه بیماران مبتلا به لوپوس disease.How کلیه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس توسعه ؟

چگونه لوپوس باعث بیماری مزمن کلیه (CKD) ؟

سیستم ایمنی یک سیستم محافظ قدرتمند در بدن است. این می تواند آنتی بادی تولید برای مبارزه باباکتری ها و عفونت های دیگر . با این حال ، در لوپوس ،آنتی بادی ها قادر به عملکرد صحیح و می تواند مواد مضر خارجی از سلول های سالم و بافت خود بدن را تشخیص نیست . هنگامی که آنتی بادی حمله به سلول ها و بافت در کلیه ، التهاب کلیه ها می شود. اگر التهاب را نمی توان سرکوب کرد ، آن را کاهش پیشرونده عملکرد کلیوی شود. که چگونه بیماری مزمن کلیه (CKD) در لوپوس رخ می دهد .

چگونه برای جلوگیری از بیماریهای مزمن کلیوی در لوپوس ؟

همه بیماران مبتلا به لوپوس ، مشکلات کلیوی ایجاد می شود. بیماران مبتلا به لوپوس می توانید موارد زیر را برای کاهش خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) را .

تغییرات در شیوه زندگی

بیماران مبتلا به لوپوس باید قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کرده و باید ضد آفتاب پوشیدن . خواب کافی و ورزش منظم می تواند به پیشگیری از ضعف عضلانی و خستگی کمک کند.

غذا

یک رژیم غذایی متعادل می تواند از بروز بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در لوپوس را کاهش می دهد. در لوپوس ، آنتی بادی ها و سایر سلول های سیستم ایمنی بدن ممکن است منفی کمبودهای تغذیه ای متاثر می شود. این مهم است که برای بیماران به مشورت با یک متخصص تغذیه برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی بر اساس شرایط خود . یا شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل به یک برنامه رژیم غذایی .

درمان

درمان موثر لوپوس قطعابروز بیماری مزمن کلیوی ( CKD) را کاهش می دهد . های بنیادی می تواند به لوپوس با اصلاح سیستم ایمنی غیر طبیعی را درمان کنند. بنابراین ، آن را می توان اساسا بدون عود درمان می شود.

اگر شما یک بیمار لوپوس و هیچ نظری ندارم اگر کلیه شما درگیر هستند ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD, بیماری مزمن کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.