کلیه است عدم مرحله 5: کلیه ها در 10٪ -12٪ بدون دیالیز تابع

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

کلیه است عدم مرحله 5: کلیه ها در 10٪ -12٪ بدون دیالیز تابع

کلیه است عدم مرحله 5: کلیه ها در 10٪ -12٪ بدون دیالیز تابع
کلیه است عدم مرحله 5: عملکرد کلیه ها در 10٪ -12٪ بدون دیالیز "؟ پدرم کلیه مرحله شکست 5 و عملکرد خود را کلیه ها در 10٪ -12٪ وجود دارد هر فرصتی برای جلوگیری از دیالیز لطفا کمک" پس از دریافت این پیام، ما با تجزیه و تحلیل دقیق به شرح زیر پاسخ دهید. امیدوارم که این کمک می کند تا بیماران مبتلا به تحقیق مشابه. لطفا برای مشاوره شخصی، چت با پزشک آنلاین ما به طور مستقیم!

با عرض پوزش به شنیدن این که پدر خود را تا کلیه عدم مرحله 5 با تنها 10٪ -12٪ از عملکرد کلیه را ترک کرد. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به ارائه مشاوره و کمک به دیالیز جلوگیری از او را. می تواند به شما لطفا به ما ایمیل در ckdstage@hotmail.com با بیش از وضعیت بیماری پدر خود را. پس از تجزیه و تحلیل وضعیت او، ما شما را با پیشنهادات مفید تر پاسخ دهید.

به طور کلی، برای افراد مبتلا به عدم کلیوی مرحله 5 و عملکرد کلیوی 10٪ -12٪ که می خواهند برای جلوگیری از دیالیز، درمان آلودگی خون پیشنهاد شده است. این توسعه پیشرفته ترین در سال 2013 برای درمان نارسایی کلیوی می باشد.

کل فرآیند درمان شامل سه مرحله، به نام درمان ترکیبی تصفیه خون به حذف استاز خون، مکمل عناصر ضروری برای بازگرداندن عملکرد طبیعی مکانیسم های فیزیولوژیکی و بازسازی تابع.

ویژگی های درمان آلودگی خون عبارتند از: 1) روشن و قطعی درمان جهت - بازگرداندن مکانیسم فیزیولوژیکی بدن انسان و بهبود عملکرد کلیه، 2) برنامه درمانی انعطاف پذیر، 3) روش های درمانی مختلف مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، طب سوزنی، حمام دارو ، و غیره؛ 4) استاندارد بالا بهبودی.

اگر شما می خواهم به دانستن موارد موفق که دیالیز با کلیه عدم مرحله 5 جلوگیری از،
ترک یک پیام در زیر
است. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه است عدم مرحله 5, کلیه است عدم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.