چیزهایی که یک بیمار PKD باید اجتناب از چه هستند

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

چیزهایی که یک بیمار PKD باید اجتناب از چه هستند

چیزهایی که یک بیمار PKD باید اجتناب از چه هستند
چیزهایی که یک بیمار PKD باید AvoidPatients که از آن رنج می برند را PKD همیشه در مورد نشانه ها و عوارض مختلف آن با حملات مکرر مضطرب . با این حال ، به سادگی بر مراقبت های پزشکی از بیمارستان بستگی دارد می توانید آن را roundly درمان نیست . سپس چیزهایی که یک بیمار PKD باید اجتناب از چه هستند ؟
PKD، یک نوع بیماری ارثی است که توسط ژن حذف یا جهش که 70 ٪ ~ 90 ٪ با کیست دوجانبه با اندازه های مختلف در پارانشیم کلیه به نظر می رسد ایجاد می شود . در حالی که کیست با زمان و دوره بیماری را افزایش می دهد ، کلیه پلی کیستیک ستم نفرون و باعث آسیب کلیوی ، که در نتیجه منجر به علائم طولانی مانند کمر درد ، فشار خون بالا، عفونت ادراری ، هماچوری، لب ولوچه را جمع کردن و سنگ کلیه ، که به ترویج پیشرفت بیماری و بدتر آسیب کلیوی در بازگشت. ( علل از PKD خود چه هستند؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
بنابراین، برخی از روش باید انجام شود برای جلوگیری از این دور باطل . چیزهایی کهبیماران مبتلا به PKD باید به جلوگیری از شامل جنبه های بسیاری است که به شرح زیر می باشد .
اجتناب از سوء مصرف مواد مخدر و آسیب های ثانویه :
بیماران مبتلا به PKD همیشه مشتاق برای دریافت نتایج سریع با استفاده از فراوان از طب غربی برای کنترل بیماری اولیه و عوارض مانند ACEI ، ARB ، مسدود کننده های کانال کلسیم حتی برخی از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک . با این حال ، این یکی از چیزهایی که یک بیمار PKD باید اجتناب کنند، که با هدف کاستن از پدیده های سطحی به جای دستیابی به هدف از درمان سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی اساسا ، علاوه بر این ، مصرف بیش از حد دارو ممکن است بسیاری از عوارض جانبی می شود. در واقع، درمان های طبیعی ، به عنوان مثال ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون هستند قادر به ترمیم آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر .
اجتناب از رژیم غذایی ناسالم :
یک رژیم غذایی سخت را باید توسط بیماران که PKD داشته اند مشاهده شده است . همانطور که همه ما می دانیم ، غذاهای با نمک سدیم کم و پروتئین برای آنها مناسب هستند در حالی که میوه و سبزیجات تازه که سرشار از ویتامین هستند receptible هستند . بنابراین در مقابل ، رژیم غذایی با محتوای بالای نمک سدیم ، پروتئین و پورین یکی از چیزهایی کهبیماران مبتلا به PKD باید به جلوگیری از .
چیزهایی که بیماران مبتلا به PKD باید چه هستند؟ ما امیدواریم که که مقاله بالا ممکن است برای شما مفید باشد . اگر شما هر گونه سوال در مورد چگونه به درمان PKD به طور موثر ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.