درمان جایگزین برای نارسایی کلیه GFR 11 به غیر از دیالیز

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

درمان جایگزین برای نارسایی کلیه GFR 11 به غیر از دیالیز

درمان جایگزین برای نارسایی کلیه GFR 11 به غیر از دیالیز
درمان جایگزین برای نارسایی کلیه GFR 11 به غیر از دیالیز بیمار در پایان مرحله نارسایی کلیه با GFR 11 است. او نمیخواهد به انجام دیالیز من خوشحال خواهد بود به هر گونه مشاوره در مورد درمان های جایگزین. با سپاس فراوان. "
جواب: ما پیام خود را در مورد بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و GFR 11. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای به اشتراک گذاشتن مشاوره برای کمک به دیالیز جلوگیری از او را با کمک درمان های جایگزین. می تواند به شما لطفا به ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com با شرایط بیماری جزئیات خود را؟ بنابراین ما می توانیم به شما پیشنهاد مشخص تر ارائه دهد.
به طور کلی، او هنوز 11 درصد عملکرد کلیه و بیماری او است که هنوز هم قابل برگشت است. ما با استفاده از دارو یکپارچه چینی و غربی با انواع روشهای درمانی سیستماتیک است.
درمان اولیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت و بدون عوارض است. از طریق جلوگیری از وخامت بیشتر آسیب کلیه و فعال سازی مجدد توانایی خود تجدید سلول های آسیب دیده، سطح GFR و یا عملکرد کلیه را می توان حداکثر بهبود یافته است.
علاوه بر این، روش های پیشرفته تصفیه خون مانند hemofiltration، hemoperfusion، CRRT، و غیره را می توان اعمال شده به پاک کردن سموم کلان، متوسط ​​و خرد مولکولی به خارج از بدن و ارائه یک محیط داخلی تمیز برای ترمیم بهتر از عملکرد کلیوی.
بستگی به انتخاب ارجح بیمار از درمان، گزینه های دیگر برای نارسایی کلیه با GFR 11 نیز ممکن است شامل گیاهان طبیعی، حمام درمانی گیاه چینی، حمام پا، طب سوزنی، چیگونگ، و غیره
در اینجا فقط یک معرفی کلی است. اگر شما می خواهم در مورد موارد موفق که دیالیز مبتلا به نارسایی کلیه اجتناب می دانم، لطفا یک پیام در زیر ترک. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن داستان الهام بخش!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.