درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه دیگر تر از دیالیز

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه دیگر تر از دیالیز

درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه دیگر تر از دیالیز

در مرحله 5 نارسایی کلیه ، کلیه ها تقریبا به طور کامل و یا شکست بخورد. با توجه به درمان محدود ، دیالیز است هنوز اولین خط درمان برای این مرحله 5 failure.However کلیه ، یک بار دیالیز آغاز شده است ، زندگی بیماران خواهد شد dramatically.Therefore ، بسیاری از بیماران مبتلا به با مرحله 5 نارسایی کلیوی تغییر مشتاق برای پیدا کردن یک درمان مرحله 5 نارسایی کلیه دیگر از دیالیز .

چگونه دیالیز کار در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه ؟

کلیه ها اندامهای مهم در body.Nephrons واحد اساسی و پایه ای در کلیه و می تواند از فیلتر کردن ضایعات و مایع اضافی را از body.However ، به عنوان بیماری پیشرفت می کند، نفرون ها بیشتر و بیشتر خواهد شد درگیر و تحت تاثیر قرار . در مرحله 5 نارسایی کلیه ،نفرون اند دچار اختلال شده و قادر به عملکرد درست .

دیالیز نیز شناخته شده است به عنوان kidney.It های مصنوعی می تواند بیش از یک تابع جزئی از کلیه بومی را و فیلتر کردن ضایعات و مایع اضافی را از body.However کمک ، آن را بدون استفاده در بهبود عملکرد کلیه در all.What بدتر ، بیماران یک تجربه تعدادی از عوارض جانبی و عوارض مانند تهوع و استفراغ ، گرفتگی عضلات ، خستگی و غیره متوسط ​​امید به زندگی مردم در دیالیز است فقط بین 5 ~ 6 سال .

درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه دیگر از دیالیز

همانطور که در بالا ذکر شد ، مرحله 5 نتیجه نارسایی کلیه از اختلال nephrons.To آن را درمان موثر ، هدف از درمان برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش عملکرد کلیوی . اگر عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته است ، دیالیز نمی خواهد بیشتر مورد نیاز می شود.

درمان ترکیبی از داروها میکرو چینی Osmotherapy و درمان آلودگی خون یک درمان جایگزین برای دیالیز مرحله 5 درمان آلودگی failure.Blood به کلیه است می تواند خون را پاک و ایجاد یک طب داخلی مطلوب environment.Micro چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیوی با بازگرداندن بهبود ساختار کلیه اختلال . اگر کلیه ها می تواند توابع انجام ، دیالیز مورد نیاز نمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 5 نارسایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.