چگونه برای کاهش کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه

شنبه 16 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه

افراد مبتلا به بیماری های کلیوی بسیار آشنا با کراتینین است. کراتینینشاخص مهم برای منعکس چگونه کلیه خود را شخص functioning.A با مرحله 3 نارسایی کلیه ، صدمه به کلیه ها با افزایش سطح کراتینین تعدیل است . چگونه برای کاهش کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه یک مسئله نگران برای بیماران مبتلا به این بیماری است.

کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه

نفرونها واحد اساسی و پایه ای در کلیه و آنها می توانند مواد زائد را از بدن در condition.However راست فیلتر ، انواع بیماری ها و شرایطی که می تواند مرحله 3 نارسایی کلیه nephrons.In لطمه وجود دارد، یک بخشی از نفرون مختل شده است ، در نتیجه در نتیجه در ایجاد مواد زائد در بدن . این است که چگونه کراتینین بالا ، نارسایی کلیه در مرحله 3 رخ می دهد . در همین حال ، یک میزبان از عوارض شروع به نظر می رسد مانند کم خونی، فشار خون بالا ، بیماری های استخوان زود هنگام و غیره

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه ؟

بسیاری از بیماران با کراتینین بالا فکر می کنم که اگر آنها می توانند سطح کراتینین را کاهش ، شرایط خواهد بود reversed.However ، نتایج کراتینین بالا از صدمه به کلیه ها ، نه علت آن .

از علل کراتینین بالا در مرحله 3 نارسایی کلیه ، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن از نفرون اختلال و بهبود کلیه function.If کلیوی می توانند به کار موثر تر برای فیلتر کردن خون ، کراتینین بالا کاهش خواهد شد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال در تحریک و ارائه مواد مقوی برای تعمیر .

راه دیگر این است که به افزایش دفع کراتینین و مواد زائد را از طریق کانال های دیگر است . به عنوان مثال، نزله officinale ، یک نوع گیاه چینی می تواند حذف مواد زائد را از طریق روده را افزایش می دهد ، در نتیجه کاهش کراتینین بالا .

درمان معمول به کراتینین بالا و پایین در مرحله 3 نارسایی کلیه است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .

مرحله 3 به مرحله ای بسیار مهم و حیاتی برای به دنبال یک درمان نارسایی کلیه است. اگر درمان های تهاجمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، صدمه به کلیه ها حتی می تواند معکوس شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 3 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.