بیماری کلیه مرحله 3B گیاهان چینی

جمعه 15 شهريور 1392
ن : lafee

بیماری کلیه مرحله 3B گیاهان چینی

بیماری کلیه مرحله 3B گیاهان چینی
بیماری کلیوی مرحله 3B چینی HerbsGFR اقدام به بررسی میزان فیلتراسیون برای هر مرحله است. در مرحله 3، GFR می آید به 30-59. این مرحله بیشتر را کند میکند عملکرد کلیه است. مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که بیشتر به طبقه بندی 3A و 3B و 3B حمل GFR 30-44.فرد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3B نیاز به درمان فوری و موثر برای معکوس کردن وضعیت. چه گیاهان چینی با چنین اثرات مفید هستند؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان چت!

گیاهان چینی برای بیماری کلیه 3B مرحله،

گیاهان خاصی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، عمل به عنوان یک دیورتیک به خیط و پیت کردن مایع اضافی و سنگ های کلیوی، و یا جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری است. اما، بیماران پیشنهاد که همیشه با پزشک خود قبل از استفاده از این درمان تیک بزنید.

• گون. همچنین به عنوان membranaceus گون شناخته می شود، آن را در طب سنتی چین (TCM) برای هزاران سال مورد استفاده قرار گیرد. این گیاه دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدان و آداپتوژن؛ کمک تشویق بازسازی بافت، حمایت از سیستم ایمنی بدن. به lowing فشار خون بالا، درمان دیابت و محافظت از عملکرد کلیه.

• ریواس. خواص دارویی ریواس شده توسط انسان از زمان بسیار قدیم شناخته شده است. استفاده از ریشه این گیاه برای اهداف دارویی قدمت آن به دوره از مردم چین باستان. آنها در میان گیاهان مهم مورد استفاده در TCM هستند. این کمک می کند تا کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیوی و طول عمر بیماران است.

• جینسنگ. جینسنگ می تواند در کمک به پاکسازی بدن از کلسترول بیش از حد مفید باشد، از بین بردن رادیکال های آزاد مرتبط با بیماری دژنراتیو کلیه، تنظیم سطح قند خون.

اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را به بیماری کلیه مرحله 3B و می خواهم به دانستن بیشتر در مورد گیاهان چینی، احساس رایگان برای ایمیل فرستادن به ما در ckdstage@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 3B گیاهان چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.