چگونه به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی

جمعه 15 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی
بهبود عملکرد کلیه ، نفروپاتی NephropathyDiabetic دیابتی یکی از عوارض جدی و خطرناک دیابت است که توسط دوره بیماری طولانی مدت ایجاد می شود است . بدون درمان به موقع و موثر ، 50٪ از بیماران باید برای دریافت دیالیز به دلیل نارسایی کلیه، که در نتیجه بیشتر در پایان مرحله بیماری کلیوی . پس چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی ؟
بدون کنترل خوب دیابت به طور کلی به نوبه خود به نفروپاتی دیابتی در طی 5 تا 10 سال دوره بیماری ، است که به دو نوع با توجه به فقدان نسبی یا مطلق ترشح انسولین تقسیم . عوامل فشار خون بالا، قند خون و ژنتیکی علل اصلی نفروپاتی دیابتی، که ممکن است باعث تشدید آسیب های مویرگی خون سیستمیک و رفتار به عنوان نشانه های مختلف که بدتر آسیب کلیوی نیز . ( تأثیرات شیطانی این رویکرد ناشی از دیابت چه هستند؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
با این حال ، این غیر ممکن است که به سادگی بهبود عملکرد کلیه با کمک تزریق انسولین، داروهای ضد فشار خون و یا رژیم غذایی سالم است . در حالی که به نفروپاتی دیابتی نوع Ⅰ نیاز برای تامین انسولین فراوان، ACEI و ARBs که به پایین آوردن فشار خون تنها می تواند به کنترل علائم بیماری به جای درمان علت ریشه ای این بیماری استفاده می شود ، علاوه بر این ، آنها ممکن است برخی از اثرات منفی داشته باشد. رژیم غذایی سالم قادر به کاهش علائم به درجه خاصی از طریق مصرف پایین تر از پروتئین ، نمک سدیم و پتاسیم ، و غیره است ، هر چند که قادر به بهبود سلول های کلیه آسیب دیده اساسا با تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه است .
به عنوان یک ماده در واقع ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های طبیعی است که هدف در بازسازی سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازیابی نفرون مجروح شده ، در نتیجه در حل مشکلات کلیوی با درمان علل ریشه ای و بهبود عملکرد کلیه کاملا است .
این چهار فرایند قابل outspreading به رگ خون ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، که به تدریج می تواند به کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر است ، بنابراین ارائه یک پلت فرم بهتر برای نوسازی و تابع نفرون بازسازی به طوری که به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی .
پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی ؟ اگر شما هنوز هم از این مسئله موجب ناراحتی رنج می برند ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: به بهبود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.