چرا بیماران همودیالیز از گرفتگی عضلات پا و تشنج رنج می برند

جمعه 15 شهريور 1392
ن : lafee

چرا بیماران همودیالیز از گرفتگی عضلات پا و تشنج رنج می برند

چرا بیماران همودیالیز از گرفتگی عضلات پا و تشنج رنج می برند
چرا بیماران همودیالیز از گرفتگی عضلات پا و SeizuresHemodialysis رنج می برند، یک درمان جایگزینی کلیه برای افرادی که بیماری کلیوی مزمن است که به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) در آن کاهش عملکرد کلیه زیر 15٪ و یا کمتر پیشرفت کرده است. بیمارانی که این درمان ممکن است از برخی از عوارض جانبی مانند گرفتگی عضلات پا و تشنج رنج می برند. چرا؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم برای مشاوره رایگان!
گرفتگی عضلات پا در همودیالیز
در آن زمان، بیماران دچار گرفتگی عضلانی در حالی که تحت این درمان. این گرفتگی ها معمولا در پاها، ممکن است ناراحت کننده و گاهی اوقات دردناک است.
علت واقعی این مشکل با بیماران مختلف متفاوت است. این اغلب در شرایط رخ می دهد از جمله: 1) هنگامی که مایع به خارج از بدن در یک سرعت سریع در طول دیالیز صورت گیرد؛ 2) مایع بیش از حد برداشته است. تماس با مراقبت های بهداشتی حرفه ای در اسرع وقت اگر گرفتگی عضلات اتفاق می افتد برای به دست آوردن راه حل های برای کاهش این ناراحتی است.
تشنج در همودیالیز
تشنج در بیماران تحت درمان با همودیالیز غیر معمول نیست. این رخ می دهد عمدتا به دلیل عوامل از جمله:
انسفالوپاتی اورمیک - یک اختلال مغزی است که توسعه با توجه به پاتوفیزیولوژی پیچیده.
ب. سندرم عدم تعادل دیالیز - اختلال سیستم عصبی مرکزی است که رخ می دهد در درجه اول به علت ادم مغزی.
ج. دیالیز به زوال عقل - اختلال عمدتا در میان بیماران دیالیزی در دراز مدت دیده می شود.
علاوه بر این، علل دیگری از این مشکل نیز شامل افت فشار خون، فشار خون بالا، عدم تعادل الکترولیت ها، داروهای خاص، بیماری های مغزی، و غیره بیماران پیشنهاد به صحبت کردن با پزشک خود و پیدا کردن علت دقیق. اگر شما می خواهم برای گرفتن مشاوره شخصی، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تشنج, بیماران همودیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.