بر اثر عوارض جانبی پردنیزون برای سندرم نفروتیک چه هستند

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

بر اثر عوارض جانبی پردنیزون برای سندرم نفروتیک چه هستند

بر اثر عوارض جانبی پردنیزون برای سندرم نفروتیک چه هستند
Effecs جانبی پردنیزولون، SyndromeAs های نفروتیک همه ما می دانیم ، پردنیزون را می توان برای درمان سندرم نفروتیک است که یک گروه از مجموعه علامت پیچیده با علل متعدد و چهار ویژگی های بالینی قابل توجهی استفاده می شود. سپسبر اثر عوارض جانبی پردنیزون چه هستند در حالی که داشتن اثر معالجه ؟
سندرم نفروتیک عمدتا به عنوان تغییرات پاتولوژیک گلومرولی افزایش نفوذپذیری غشای پایه گلومرولی نشان دهنده کاهش یافته و GFR ، که به عنوان پروتئین های سنگین، hypoproteinemia ، چربی خون و ادم رفتار . آن را به تدریج بدتر بدون درمان به موقع و موثر و منجر به پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله است که جبران ناپذیر است . ( علل وضعیت شما چه کسانی هستند؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )
به طور کلی، پردنیزون است اعمال می شود برای کنترل علائم سندرم نفروتیک در زمانی که بیمار بیش از حد بیش از حد اضطراب برای نتایج سریع به توجه به عوارض جانبی پردنیزولون . واقع، می تواند نقش گلوکوکورتیکوئید را برای درمان بیماری های خود ایمنی و مهار رد آلی از طریق تنظیم عملکرد متابولیک قند ، پروتئین و چربی داشته باشد ، هر چند که تأثیرات مختلف زهرآلود ممکن است با استفاده طولانی مدت آن به نظر می رسد .
عوارض جانبی معمول پردنیزون :
بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که استفاده از پردنیزون با دوز بزرگ آسان تر به عفونت، ترشح بیش از حد اسید معده ، مشکلات مزمن خواب ، افزایش گرسنگی و عصبی هستند .
عوارض جانبی نادر از پردنیزون :
پردنیزون است که به درمان سندرم نفروتیک استفاده شود ممکن است منجر به خونریزی معده ، پوست نازک شکننده ، دیابت ، کم مقدار کلسیم در خون ، پوست خشک و قند خون بالا، و غیره
عوارض جانبی نادر از پردنیزون :
بیمارانی که از سندرم نفروتیک رنج می برند ممکن است احتمال نادر به ضعف عضلانی، افزایش فشار در چشم ، فشار خون ، ضربان قلب آهسته ، مایع در ریه ، استخوان شکسته و موداری بیش از حد زمانی که پردنیزون برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد داشته باشد.
به عنوان یک ماده در واقع ، بسیاری از درمان های طبیعی معالجه است که می تواند سلول های ذاتی کلیه ها آسیب دیده بازیابی و بازسازی نفرون آسیب دیده اساسا با تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع و به طور موثر از قبیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، خون و سلول های بنیادی درمان آلودگی وجود دارد . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.