درمان مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

درمان مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت

درمان مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت

نفروپاتی دیابتی است یک اختلال کلیوی ثانویه به diabetes.It یک اختلال است که در آن عملکرد کلیوی را کاهش می دهد progressively.What درمان مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت است ؟

چگونه مرحله 3 بیماری کلیه در دیابت رخ می دهد ؟

عروق خونی کوچک در کلیه ها می تواند خون را فیلتر به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است . با این حال ، اگر سطح قند خون به طور موثر کنترل نمی شود ، خون در غلظت بالا استرس اضافی در زمان kidneys.Over شود ، عروق خونی کوچک تبدیل خواهد شد فرسوده و موفق به کار مرحله 3 بیماری کلیوی properly.In ، خون کوچک جزئی کشتی ها در کلیه ها با بیماری کلیوی ناشی از سایر شرایط و بیماری ، پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت بدتر است involved.Compared .

درمان مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت

در درمان مرسوم ، برای درمان مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت است که عمدتا برای کنترل علائم مانند فشار خون بالا ، پروتئینوری ، درمان etc.These قند خون بالا می تواند زوال عملکرد کلیوی می کند، اما می تواند پیشرفت بیماری completely.Diabetes متوقف نمی پیشرو علت نارسایی کلیه در کلینیک است.

هر نوع درمان جایگزین برای مرحله 3 بیماری کلیوی ناشی از دیابت وجود دارد ؟ برای درمان این بیماری به طور کامل درمان باید قادر باشد که برای جلوگیری از زوال کارکرد کلیه و بهبود عملکرد کلیوی .

گام اول درمان است که برای درمان دیابت و شتاب دهنده کاهش عملکرد کلیوی مانند فشار خون بالا، پروتئین، چربی خون و غیره چگونه به کنترل این عوارض است ؟ چت با دکتر آنلاین ما برای برخی از پیشنهادات .

مرحله دوم درمان است برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در کلیه . اگر رگ های خونی کوچک را می توان تعمیر ، کلیه قطعا بهبود عملکرد کلیوی داشته باشد.

داروهای ساده غربی نمی تواند رسیدن به درمان goal.The نرم افزار ترکیبی از طب غربی و طب چینی می تواند در مورد درمان قابل توجه به ارمغان بیاورد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.