چه اتفاقی می افتد زمانی که شما از دست چندین دیالیز

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

چه اتفاقی می افتد زمانی که شما از دست چندین دیالیز

چه اتفاقی می افتد زمانی که شما از دست چندین دیالیز

هنگامی که شما در حال دیالیز به قلاب ، شما باید به ترتیب فعالیت های روزانه اطراف schedule.Sometimes درمان هنگامی که شما باید برخی از درگیری با انتصاب دیالیز خود را ، شما ممکن است دیالیز treatment.What اتفاق می افتد هنگامی که شما از دست چند دیالیز را از دست دادهاید؟

کلیه سالم کار می کنند ، 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز هفته به فیلتر blood.However ، دیالیز تنها در حدود 15 ٪ از آنچه کلیه سالم درمان do.More better.If است که شما چندین دیالیز ، هزاران چیزهای بد می تواند رخ دهد جست و خیز جایگزین . تحقیقات نشان می دهد که اگر درمان شما جست و خیز ، شما در معرض خطر عوارض و مرگ زودرس را افزایش داده است .

اگر چندین دیالیز شما جست و خیز ، سطوح بالایی از محصولات مایع و سوخت و ساز بدن خواهد ساخت تا در بدن به علت آسیب به ارگان های مختلف و سیستم های مهم و حتی شکست organs.If متعدد بیماران انجام دیالیز با توجه به برنامه درمان خود را ، که مطمئنا شما هم خواهد بود قادر بهزندگی طولانی تر زندگی می کنند .

با این حال ، در صورتی که بیماران می توانند درمان موثر ، عملکرد کلیه رابهبود داشته باشند . آنها قادر خواهند بود به کاهش دیالیز خود را و سپس .

چه کاری می توانید انجام دهید برای سالم ماندن در دیالیز ؟

دنبال یک رژیم غذایی کم سدیم و مایعات محدود شده است . این می تواند احتباس مایع و مواد زائد در بدن را کاهش می دهد ، بنابراین شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد .

اگر شما نمی توانید به دیالیز می آیند ، شما باید کارکنان خود را به reschedule دیالیز شما را به زودی تماس بگیرید .

بدانید شماره کفایت و مطمئن باشید که گرفتن درمان به اندازه کافی .

اگر شما در دیالیز صفاقی ، از پیش برنامه ریزی منابع و فضای شما نیاز به انجام مبادلات دیالیز .

اگر شما می توانید از راهنمایی های بالا را دنبال کنید ، شما قطعا قادر به یک زندگی طولانی تر و بهتر در دیالیز باشد .

با این حال ، زندگی در دیالیز واقعا دشوار است و بیماران باید برای مدیریت بسیاری از ناراحتی ها و عوارض . چگونه برای مدیریت عوارض جانبی دیالیز به طور موثر و بهبود عملکرد کلیه به کاهش فرکانس دیالیز ؟ گپ و گفتگو با ما حرفه ای پزشکی آنلاین ، در حال حاضر!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غسيل الكلى,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.