آیا می توانم CKD مرحله 2 بیمار یک زندگی عادی

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم CKD مرحله 2 بیمار یک زندگی عادی

آیا می توانم CKD مرحله 2 بیمار یک زندگی عادی
آیا می توانم CKD مرحله 2 بیمار زنده یک فرد LifeAn عادی با مرحله CKD 2 است آسیب کلیه و افت خفیف در GFR (60-89). معمولا هیچ علایمی وجود ندارد نشان می دهد که کلیه ها آسیب دیده است، به عنوان کلیه انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها عملکرد 100٪. آیا می توانم یک بیماران مبتلا به این اختلال یک زندگی عادی زندگی می کنند؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان!

CKD مرحله 2 جدی است. همانطور که کلیه ها همچنان بدتر و بدتر، بیماران را به مراحل پیشرفته بیماری کلیوی را وارد کنید و آنها حتی ممکن است نیاز به در نظر گرفتن دیالیز است که روش مصنوعی تمیز کردن خون، و یا پیوند کلیه.

وجود ندارد درمان برای بیماری کلیوی، اما چیزهایی است که می تواند انجام شود برای درمان مرحله 2 بیماری کلیه و جلوگیری از هر گونه آسیب بیشتر به کلیه ها وجود دارد. سپس، بیماران می توانند نرمال، عمر طولانی زندگی می کنند.

توصیه می شود که مردم در CKD مرحله 2:

1. سبک زندگی سالم. نگاهی پروتئین متوسط ​​در حدود 0.6 تا 0.7g به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن است. نظارت بر مصرف مواد معدنی سدیم و پتاسیم. شامل میوه و سبزیجات تازه. مراجعه به یک رژیم غذایی کم چربی های اشباع شده و کلسترول. به طور منظم ورزش کنید. سیگار کشیدن را متوقف کنید. برای مشاوره شخصی، لطفا ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com.

2. دریافت درمان موثر. پیشرفت CKD مرحله 2 می تواند با موفقیت تا زمانی معکوس به عنوان بیماران را درمان صحیح.

تا به امروز، موثرترین درمان برای بیماری کلیوی به عنوان پاک کردن آلودگی خون درمان شناخته شده است. با کمک از این روش درمانی، عملکرد کلیه های آسیب دیده بهبود خواهد شد و به طور کلی سیستم ایمنی بدن را می توان تنظیم. بنابراین، بیماران می توانند زندگی عادی، مولد لذت ببرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD مرحله 2, CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.