چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز
کراتینین، سطح DialysisCreatinineپره آب و هوای حساس از شرایط فیزیکی که می توانند به طور مستقیم منعکس کننده حالت بیماری کلیوی است. با این حال ، به نظر می رسد که بیماران می توانید انتخاب کنید اما دریافت دیالیز زمانی که بیماری آنها جبران ناپذیر است . سپس چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز ؟

کراتینین متابولیت از عضلات در بدن انسان ، ثابت است که به طور کلی هنگامی که مصرف غذاهای گوشت پایدار است و سوخت و ساز عضلات عمدتا بدون تغییر باقی می ماند . با این حال ، غلظت آن است که نزدیک به توانایی فیلتراسیون گلومرولی است که اساسا توسط توابع کلیوی تصمیم گرفته شده است . کراتینین عمدتا سپرده ها در جریان خون زمانی که گلومرول در آسیب کلیوی درگیر شده و قادر به حذف مواد زائد و سموم و دیگر متابولیت خارج از بدن ، در نتیجه باعث سطح کراتینین بالا . ( علل از سطح کراتینین خود را بالا چه هستند؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

سطح کراتینین بالا منجر به اثرات سمی در زمانی که بیمار از نارسایی کلیه است، که قادر به بدتر شدن عملکرد کلیه در عوض رنج می برند . آزمایش درون زا میزان کلیرانس کراتینین است، که آزمون از بین بردن تمام کراتینین درونزا از چند مول پلاسما در مدت زمان ، نقش به عنوان آزمون کمی برای تعیین آسیب کلیوی ، عنوان آن می تواند منعکس کننده عملکرد فیلتراسیون گلومرولی و تقریبا برآورد تعداد نفرون موثر . سپس دیالیز مورد نیاز است زمانی که کراتینین بیش از حد برای کلافه (گلومرول) برای فیلتر کردن از بدن ، که نشان می دهد پایان مرحله بیماری کلیوی .

اگرچه دیالیز کاهش هزینه ها و خطر در مقایسه با پیوند کلیه ، که سریع ترین راه برای پاک کردن خون و حفظ زندگی بیماران ، می توان آن را صرفا علائم و نه از دوره نقاهت نفرون آسیب دیده اساسا با تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه کنترل کنید. علاوه بر این، آن را دارای عوارض جانبی مختلف است که درجه ای از بیماری های کلیوی تشدید خواهد شد .

در حالی که درمان آلودگی خون یک نوع درمان طبیعی است که ماهرانه جلوگیری این معایب است . سه فرآیند معالجه آن عبارتند از : تصفیه خون ، مکمل عناصر و بازسازی تابع است، که قادر به از بین بردن استاز خون مانند مواد زائد و سموم ، عرضه انواع مختلف از عناصر کمبود و بازیابی توابع کلیوی است ، در نتیجه بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان و حصول اطمینان از که خون و مکانیزم عامل ناسالم آسیب دیده نمی شود دوباره.

اگر شما هنوز هم شک که آیا برای دریافت دیالیز هنوز افزایش سطح کراتینین شما ، لطفا یک پیام را ترک کنند و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما رایگان برای دریافت پاسخ دقیق تر برای سوالات خاص تر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.