درمان های طبیعی بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

درمان های طبیعی بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند

درمان های طبیعی بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند
درمان طبیعی DiseaseDo کلیه پلی کیستیک شما هنوز هم سرنوشت را سرزنش و یا افراد دیگر برای نمونه ارثی بیماری کلیه پلی کیستیک است که مقاوم و مکرر ؟ در حالی که اثر ایده آل در زمان مقرر نیست، تاثیرات های زهرآلود به تدریج با درمانهای مختلف ظاهر می شود. سپس درمان طبیعی بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند ؟

بیماری کلیه پلی کیستیک ، که شامل اتوزومال مغلوب بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری کلیه پلی کیستیک اتوزوم غالب با حذف ژن یا جهش که 70 ٪ ~ 90 ٪ با کیست دوجانبه با اندازه های مختلف در پارانشیم کلیه به نظر می رسد ایجاد می شود. آن را به طور فزاینده ای با گذشت زمان و دوره بیماری که بیشتر ستم نفرون بدتر ، در نتیجه باعث آسیب کلیوی و در نهایت تبدیل به پایان مرحله بیماری کلیوی . ( ریشه و علت بیماری شما چیست؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

بیمارانی که از PKD رنج می برند همیشه مشتاق برای نتایج سریع و اتخاذ یک سری درمان های غربی با کنترل علائم و عوارض با ACEI ، ARB و سایر هورمون ها و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی . علاوه بر این، عملیات مانند نفرکتومی ، لاپاراسکوپ و centesis اعمال می شود به کوچک اسکلروز کلیه و از بین بردن بافت های نکروتیک . دیالیز و پیوند مورد نیاز زمانی که کلیه ها به عملکرد بیش از حد کافی هستند .

در مقایسه با روش های سنتی ، درمان طبیعی بیماری کلیه پلی کیستیک برتری قابل توجهی خود را ، که نه تنها قادر است برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، بلکه عوارض جانبی ندارد .

خون رگ outspreading ، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری : پزشکی Osmotherapy میکرو چینی ، به عنوان مثال، یکی از درمان های طبیعی قابل توجهی از بیماری کلیه پلی کیستیک که دارای چهار فرآیندهای معالجه است .

نکته کلیدی از فرایند اول به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون افزایش خون و اکسیژن ، در نتیجه فراهم کردن بستر های نرم افزاری بهتر برای درمان پیگیری است .

ضد التهابی با هدف کنترل پاسخ التهابی با کاهش سلول های التهابی تهاجم به منظور محافظت از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است، که می تواند پیشرفت بیماری را متوقف کند اگر بیماران به موقع و به طور موثر در این دوره درمان می شود .

علاوه بر این، فرایند سوم اعمال می شود به انحلال ترومبوز ، بهبود جریان خون ، افزایش پرفیوژن کلیوی موثر و ترویج میکروسیرکولاسیون ، بنابراین ارائه فرصت به نفرون نوسازی .

تجزیه پذیری ، به آخرین مرحله از Osmotherapy طب میکرو چینی که متعلق به درمان طبیعی بیماری کلیه پلی کیستیک ، می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ماتریکس خارج سلولی به طوری که به تجدید سلول های ذاتی کلیه ها آسیب دیده و بازیابی توابع ناکافی کلیه .

چه تر است ؟ درمان طبیعی بیماری کلیه پلی کیستیک نیز شامل آلودگی درمانی و پیوند سلول های بنیادی خون ، و غیره اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آنها ، لطفا یک پیام را ترک کنند و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.