درمان جایگزین برای مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

درمان جایگزین برای مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز

درمان جایگزین برای مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز

زمانی که مردم با مرحله 4 نارسایی کلیه تشخیص داده می شود، از آنها خواسته خواهد شد که برای آماده سازی برای درمان جایگزین ، عمدتا دیالیز و transplant.There کلیه بسیاری از بیماران مبتلا به خصوص اگردرمان جایگزین برای مرحله 4 نارسایی کلیه برای dialysis.Read در وجود دارد پیدا کردن جواب .

مرحله 4 نارسایی کلیه

در هر کلیه از یک میلیون شرایط مناسب nephrons.In است تشکیل شده است، نفرون ها می توانند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از body.However است، هزاران شرایط و بیماری وجود دارد که می تواند مرحله 4 نارسایی کلیه nephrons.In ، بخش بزرگی را مختل از نفرون ها impaired.As های یک نتیجه ، سطوح بالایی از مواد زائد و مایعات در بدن ساخت ، و ظهور به یک میزبان از عوارض مانند خستگی ، تهوع و استفراغ، فشار خون بالا، کم خونی و غیره

برخی از روش های برای مقابله با این عوارض وجود دارد. ایمیل به kidneycares@hotmail.com به آنها را در حال حاضر !

چگونه دیالیز برای درمان مرحله 4 نارسایی کلیه ؟

دیالیز به طور عمده شامل همودیالیز و صفاقی dialysis.It با استفاده از یک ماشین یا صفاق در شکم به فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However ، آن را می توانید به نارسایی کلیه را درمان نیست و بهبود عملکرد کلیوی در بدتر all.What است ، بیماران اغلب تجربه های بی شمار از عوارض و ناراحتی مثل گرفتگی عضلانی ، سردرد، خستگی etc.The متوسط ​​امید به زندگی برای مردم در دیالیز تنها 5 تا 6 سال .

روش های درمانی جایگزین برای مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز

همانطور که در بالا ذکر شد ، نتایج نارسایی کلیه از آسیب به nephrons.To ، کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز ، یک درمان موثر برای بازگرداندن از نفرون اختلال و بهبود عملکرد کلیوی .

گام اول این است که به پاک کردن خون و حذف تمام مواد زائد و سموم از خالص body.Bloodدرمان توصیه می شود در این process.It درمان است می تواند خون را به طور کامل پاک ، در نتیجه باعث ایجاد یک محیط مساعد برای احیای نفرون اختلال است .

میکرو چینی Osmotherapy داروها می تواند کمک به بدن بهبود توانایی خود شفا خود را به تحریک بازسازی نفرون اختلال . بنابراین، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و دیالیز مورد نیاز نمی شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز, دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.