آیا آن را خوب به خوردن میوه اژدها مبتال به بیماری مزمن کلیه

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

آیا آن را خوب به خوردن میوه اژدها مبتال به بیماری مزمن کلیه

آیا آن را خوب به خوردن میوه اژدها مبتال به بیماری مزمن کلیه
آیا آن را خوب به خوردن میوه اژدها با میوه CKDDragon، همچنین به به عنوان pitaya یا pitahaya شناخته می شود، به طور گسترده ای در کشورهای آسیایی مانند ویتنام، سریلانکا، مالزی مصرف، و غیره آنها همچنین محبوب در مکزیک و آمریکای مرکزی و جنوبی است. در برخی از مواد مغذی غنی، آن را ارائه می دهد مجموعهای از خواص درمانی است. در حالی که، آیا آن را خوب به خوردن این میوه برای افراد مبتلا به CKD؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان!

میوه اژدها حقایق تغذیه

ویتامین ها

این میوه منبع غنی از ویتامین C است که به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند. ویتامین B2 بهبود اشتها کمک می کند. ویتامین B1 نقش مهمی در تولید انرژی است. ویتامین B3 باعث کاهش سطح کلسترول بد و افزایش ظاهر پوست با ساخت آن را مرطوب و صاف.

مواد معدنی

میوه ها سرشار از مواد معدنی، خصوصا کلسیم و فسفر، مواد معدنی درگیر در معدنی شدن استخوان هستند. آنها کمک تقویت استخوان ها و دندان و تشکیل بافت های جدید.

پروتئين

این میوه سرشار از پروتئین که به افزایش فرایند متابولیک بدن که در بدن کمک می کند.

پس از تجزیه و تحلیل حقایق تغذیه از این میوه، ما می توانیم حادث است که افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ممکن است نیاز به محدود کردن و یا جلوگیری از میوه به علت پروتئین بالا و مقدار فسفر آن. علاوه بر این، ما لیست برخی از میوه هایی که خوب غذا خوردن برای افراد مبتلا به CKD، این عبارتند از: سیب، انواع توت (ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، زغال اخته، توت فرنگی) گیلاس، انگور قرمز، و غیره اگر شما می خواهم برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به رژیم غذایی بیشتر، لطفا ایمیل ما ckdstage@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبتال به بیماری مزمن کلیه, ckd,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.