هنوخ شوئن پورپورا نفریت (HSPN) درمان طبیعی چینی

پنج شنبه 14 شهريور 1392
ن : lafee

هنوخ شوئن پورپورا نفریت (HSPN) درمان طبیعی چینی

هنوخ شوئن پورپورا نفریت (HSPN) درمان طبیعی چینی
هنوخ شوئن پورپورا نفریت (HSPN) طبیعی TreatmentIt چینی همواره توصیه شده است که هنوخ شوئن پورپورا نفریت (HSPN) درمان باید جامع، که به این معنی است که درمان کمک می کند تا بیماران خلاص شدن از شر هر دو علائم و عود بیشتر باشد. دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن درمان طبیعی چینی با این اثرات درمانی. یا چت با دکتر آنلاین ما برای مشاوره حرفه ای.
HSPN
هنوخ شوئن پورپورا یک بیماری سیستم ایمنی است که باعث التهاب (التهاب و تورم) از عروق خونی کوچک در پوست و در نتیجه یک راش پوستی یا لکه های بنفش (پورپورا) است.
در حدود نیمی از بیماران التهاب کلیه، شناخته شده به عنوان HSPN. این وضعیت با غلظت IgA کمپلکسهای ایمنی سپرده در گلومرول، فیلترهای ریز کلیه برجسته شده است.
به طور سنتی، مواد مخدر مانند کورتیکواستروئیدها و یا عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی تجویز می شوند به سرکوب سیستم ایمنی و کنترل علائم. چرا که این داروها می تواند پیچیده ایمنی را از بین نمی برد و تنظیم سیستم ایمنی بدن، بیماری اغلب به عود اغلب.
درمان طبیعی چینی برای HSPN
پس از پیدا کردن علت ریشه ای این بیماری کلیه، یک نوع درمان طبیعی شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توسعه داده شده است برای درمان این اختلال اساسا.
مختلف از طب مرسوم دهان، طب میکرو چینی از یک نرم افزار خارجی است. از این رو، آن را تا اثرات نامطلوب دارد. در حالی که از درمان HSPN، این درمان اثر مهار پاسخ ایمنی بیش از حد و تجزیه و روشن کردن سپرده پیچیده ایمنی، جلوگیری از آسیب کلیوی تدریجی، ارتقاء عملکرد کلیوی و تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی.
این درمان طبیعی چین می تواند کمک به مردم با HSPN به بهترین بهبود. تشخیص زودرس و درمان سریع است که کلیدی برای درمان بیماری است. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، لطفا ایمیل ما در kidney-support@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هنوخ شوئن پورپورا نفریت, HSPN, درمان طبیعی چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.