چگونه به طولانی تر عملکرد کلیه در نارسایی مزمن کلیه

چهار شنبه 13 شهريور 1392
ن : lafee

چگونه به طولانی تر عملکرد کلیه در نارسایی مزمن کلیه

چگونه به طولانی تر عملکرد کلیه در نارسایی مزمن کلیه

نارسایی مزمن کلیه اشاره به کاهش عملکرد کلیوی مترقی و را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است . چگونه به طولانی تر عملکرد کلیه و تاخیر شروع آسیب کلیوی جدی تر یک مسئله بزرگ برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است . در زیر برخی از استراتژی های طولانی عملکرد کلیه هستند .

اگر شما یک دیابتی

اگر شما مبتلا به دیابت تشخیص داده شده است ، شما باید سطح قند خون خود را نزدیک به آن را تحت کنترل نگه دارید تماشا کنید. اطمینان حاصل کنید که شما در حال بدست گرفتن داروهای کاهنده قند خون و یا انسولین خود را به عنوان پزشک کارگردانی .

اگر شما شده است با فشار خون بالا تشخیص

فشار خون بالا علت عمده ثانویه به نارسایی مزمن کلیه پس از دیابت است. فشار خون بالا می تواند عروق خونی کوچک کلیه ها را مختل ، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیوی پیشرونده است . کنترل فشار خون به شدت می تواند عملکرد کلیه را طولانی کند. شما باید فشار خون خود را به طور منظم چک کرده و داروهای برای فشار خون بالا به عنوان تغییرات prescribed.Lifestyle مثل ورزش، رژیم غذایی کم پروتئین و غیره لازم است .

اگر شما به دنبال مراحل بالا ، اما فشار خون است که هنوز هم بالا است ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر ایمیل.

درمان کم خونی

درمان کم خونی می تواند عملکرد کلیه در نارسایی مزمن کلیه را طولانی کند. کم خونی یک مشکل شایع در بیماری های کلیوی است و آنکمبود سلولهای قرمز خون است . کم خونی می تواند فشار بر روی قلب می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایشدهد . بیماری قلبی علت مرگ و میر های پیشرو برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی است. بنابراین ، درمان کم خونی موثر است بسیار مهم است.

اجتناب از داروهای نفروتوکسیک

بعضی از داروها می تواند به کلیه ها مضر است و بدتر شدن عملکرد کلیه بیشتر مثل ایبوپروفن ، درد قاتلان etc.You هرگز نباید این داروها بدون مشورت باپزشک . اگر شما نمی خواهید از چه داروهایی برای جلوگیری از ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما در حال حاضر چت !

علاوه بر این، یک رژیم غذایی متعادل ، ورزش مناسب و غیره نیز می تواند کمک به تداوم عملکرد کلیه در نارسایی مزمن کلیه است . اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها ، می توانید با ما به آدرس یک ایمیل ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.