پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و دیالیز برای مرحله CKD 4: کدام یک بهتر است

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و دیالیز برای مرحله CKD 4: کدام یک بهتر است

هر دو Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیالیز می تواند گزینه ای برای درمان بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 شوند. پس از یادگیری در مورد اطلاعات زیر، شما، مناسب ترین درمان برای شرایط خود را پیدا کنید.

مرحله CKD 4 به معنی کاهش شدید عملکرد کلیوی، و آن را چنین مرحله که نیاز به درمان دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک است. با این حال، ظهور میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای برخی از بیماران مبتلا به مرحله CKD 4. چرا منظورم این است که "برخی از" اینجا؟ این است زیرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است اثر درمان آشکار برای برخی از موارد بازی نمی شود.

درمان دیالیز ممکن است بهترین انتخاب

اگر بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 از برخی از علایم شدید و یا عوارض مانند تورم شدید، تنگی نفس شدید، مشکل قلبی، و غیره رنج می برند، و یا آنها در برخی از شرایط مانند سطح BUN بیش از سطح پتاسیم سرم 54mmol / L،، بیش از 7mmol / L، و غیره، سپس دیالیز فوری باید آغاز شود. با این حال، دیالیز یک روش طولانی مدت است، که یک واقعیت نیست.

درمان دیالیز ممکن است بهترین انتخاب اگر بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 خروجی هیچ ادرار در یک دوره زمانی طولانی داشته اند. و ما امیدواریم که آنها در نهایت می تواند دریافت یک پیوند موفق کلیه.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی خواهد بود که بهترین انتخاب

به عنوان زمانی که بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص داشته و یا آنها را بدون ادرار کمتر از 6 ماه داشتند، که بدان معنی است هنوز هم وجود دارد جریان خون می رود و از طریق کلیه ها، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد بود که بهترین انتخاب.

این درمان طبیعی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. به همین دلیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در اینجا توصیه می شود، زیرا آن را با هدف صرفه جویی در کلیه تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع خاص. انتظار می رود برای کمک به جلوگیری از بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و یا خلاص شدن از شر دیالیز. از آنجا که مواد فعال از داروهای گیاهی چینی نیاز به در نظر گرفتن جریان خون به کلیه ها، که یک واقعیت است که تحت تاثیر اثر درمان از Osmotherapy طب میکرو چینی که آیا بیماران هنوز هم برخی از خروجی ادرار مشخص شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.