همیشه ضعیف و خواب آلود در مرحله 3 بیماری کلیه احساس

یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

همیشه ضعیف و خواب آلود در مرحله 3 بیماری کلیه احساس

 همیشه ضعیف و خواب آلود در مرحله 3 بیماری کلیه احساس

برخی از بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی اغلب شکایت آنها همیشه احساس بسیار ضعیف و خواب آلود اگر آنها به اندازه کافی rest.How این مسائل رخ می دهد؟

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه مرحله 3 همیشه احساس ضعف و خواب آلودگی با عوامل متعدد همراه است، به شرح زیر است:

* همانطور که کلیه ها قادر به کار، برخی از سموم می توانند در بدن ساخت، که می تواند به سلول های عصبی می شود degeneration.Besides ضعف و خواب آلودگی، بیماران ممکن است سردرد، مشکل حافظه تجربه، etc.With وخیم تر شدن این بیماری، ممکن است آنها توسعه گرفتگی عضلانی، بیقراری و hyperspasmia.

* angiospasm مغزی، ایسکمی و افزایش نفوذ پذیری مویرگی با توجه به فشار خون بالا کلیوی می تواند به انحطاط سلول های عصبی مغزی و ادم مغزی شود.

* اوره ممکن است ساخت تا در بافت های مغز، که می تواند فشار اسمزی بالا بردن. آن را نیز علت ادم مغزی.

* کم خونی کلیه معمولا در مرحله 3 disease.It کلیه دیده می شود باعث می شود که بیماران احساس easily.Anemia ضعیف زمانی اتفاق می افتد که کلیه های بیمار قادر به تولید هورمون که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون.

اگر بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه شرایط بالا رنج می برند، آنها ممکن است ضعیف و easily.As خواب خواب آلودگی و ضعف ممکن است با مشکلات جدی همراه است، بیماران هرگز نباید آنها را نادیده می گیرند. آنها باید در وحله اول پیدا کردن علل و پس از آن درمان مربوطه.

در مرحله 3 بیماری کلیه، علائم زیادی فقط شروع به ظاهر می شود. بنابراین، این مرحله بسیار مهم است به دنبال treatment.In اغلب موارد، اگر درمان تهاجمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اندازه کافی در اوایل، این بیماران پیشرفت بیماری را متوقف و قادر خواهد بود به یک زندگی با کیفیت بالا و به طور کلی population.Micro چینی Osmotherapy پزشکی درمان توصیه می شود برای مرحله 3 disease.It کلیه نه تنها می تواند به علل و عوامل خطر ابتلا به زوال عملکرد کلیوی کنترل، اما همچنین می تواند عملکرد کلیوی افزایش و بهبود سلامت کلی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: احساس ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.