چه کراتینین 2.6 به این معنی

چهار شنبه 7 فروردين 1392
ن : lafee

چه کراتینین 2.6 به این معنی

 

محدوده نرمال در سطح کراتینین متفاوت از سن، جنس، توده عضلانی و غیره با این حال، بدون توجه به سطح کراتینین توسط عوامل دیگر تحت تاثیر قرار می گیرند، سطح 2.6 خارج از محدوده نرمال است.
 
محدوده نرمال از سطح کراتینین
 
کراتینین باید 0.8 ~ 1.2mg/dl برای مردان و 0.6 ~ زن فرم 0.9mg/dl. 2.6 کاملا بالاتر از محدوده طبیعی هر دو جنس نر و ماده است. بدین ترتیب، باید برخی از شرایط پزشکی و یا اتفاقی که موجب افزایش سطح کراتینین.
 
افزایش سطح کراتینین علل
 
آسیب کلیوی
 
شایع ترین علت افزایش سطح کراتینین به عنوان بیماری کلیوی است که در آن به دیابت و فشار خون بالا کار به عنوان عوامل اصلی شناخته شده است. هر شرایطی که باعث اختلال در عملکرد کلیه احتمالا سطح کراتینین در خون بالا می برد.
 
کلیه نه تنها کار به شکل ادرار، بلکه همچنین حذف آب بیش از حد و مواد سمی در خون را از طریق فیلتر کردن آنها را از. کراتینین محصولات زائد از فعالیت عضلانی است و باید آن را حذف شده است، هنگامی که کلیه ها عملکرد خوبی است. وقتی کلیه ها دچار اختلال بیش از 50 درصد، کراتینین خواهد ساخت تا در خون، باعث افزایش میزان کراتینین بالا.
 
اگر ما فقط از سطح کراتینین صحبت می کنند، 2.6 ممکن است آسیب کلیوی خفیف را نشان می دهد. CKD به 5 مرحله بر اساس GFR تقسیم شده است. و در مرحله CKD 3، سطح کراتینین معمولا از 2.1 تا 5.0 متغیر است. بدین ترتیب، ممکن است 3 مرحله اولیه CKD بگویید. با این حال، استاندارد برای شناسایی آسیب کلیوی GFR است. بدین ترتیب، شما را به آزمون GFR به شکل آسیب به کلیه شما.
 
از دست دادن آب بدن
 
افزایش گذرا در کراتینین را می توان با دست دادن آب بدن ایجاد می شود. برای تشخیص آسیب کلیه، کم آبی بدن باید رد کرد اولا.
 
مشکل قلبی
 
سطح کراتینین بالا به تصلب شرایین یا سخت شدن شریان ها، که ممکن است به عمل جراحی قلب مرتبط شده است.
 
علاوه بر این، افزایش ناگهانی توده عضلانی نیز ممکن است سطح کراتینین افزایش نشان می دهد.
 
علل مختلف از سطح کراتینین افزایش نیاز به راه حل های مختلف. بدین ترتیب، مهم است که برای پیدا کردن لیست آزمون برای سطوح بالای کراتینین قبل از اینکه شما را هر درمان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.