داروهای گیاهی به سطوح پایین تر کراتینین بالا

یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

داروهای گیاهی به سطوح پایین تر کراتینین بالا

 داروهای گیاهی به سطوح پایین تر کراتینین بالا

کراتینین محصول جانبی متابولیسم عضله است و آن است که به طور معمول توسط سطوح kidneys.Persistent کراتینین بالا فیلتر میانگین function.How کلیوی کاهش می یابد به سطوح پایین تر کراتینین بالا است یک نگرانی قابل توجهی برای بیماران با داروهای گیاهی disease.Some کلیه توصیه می شود برای کاهش بالا سطح کراتینین در اینجا.

مریم گلی

بزاق می تواند سرعت که کراتینین فیلتر و از body.Meanwhile دفع را افزایش می دهد، آن را می توانید گردش خون به کلیه ها ترویج و بهبود میکروسیرکولاسیون در کلیه، در نتیجه از بین بردن ایسکمی کلیوی و شرایط فقدان اکسیژن.

دارچین

دارچین است که اغلب به سطح قند خون پایین تر در Diabetes.Also استفاده می شود، می توان آن را برای درمان مشکلات کلیوی استفاده می شود. این می تواند فرایند تصفیه را بهبود و افزایش عملکرد کلیوی، در نتیجه افزایش حذف کراتینین از بدن.

ریشه ریواس چینی (دا هوانگ)

دا هوانگ یکی از داروهای رایج گیاهی چینی مورد استفاده برای درمان مشکلات کلیوی است. این می تواند به دفع مواد زائد از طریق روده کوچک و بزرگ را افزایش می دهد، در نتیجه کاهش levels.Meanwhile کراتینین بالا، می توان آن را در کاهش BUN به عمل آمده و کاهش اسکلروز گلومرولی و نیز سایر سموم اورمی.

عصاره چای Cordyceps عصاره (دونگ چونگ شیا کائو)

این قارچ انگلی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صورت خوراکی به عنوان چای با مزایای محافظ در برابر failure.It مزمن کلیه می تواند به کنترل التهاب در کلیه ها به سرعت پیشرفت بیماری و کاهش سطح کراتینین بالا به طور موثر است.

جینسنگ سیبری

جینسنگ سیبری اغلب در ترکیب با دارچین استفاده می شود برای احیای کلیه ها و به levels.It کراتینین بالا و پایین می تواند خونرسانی به کلیه ها بهبود درمان problems.It کلیه در نظر گرفته شده است به عنوان یک داروی موثر گیاهی برای درمان بیماری کلیوی.

برخی از داروهای گیاهی به کاهش سطح کراتینین بالا هستند. با این حال، همه آنها مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. حرفه ای پزشکی ما مشورت کنید برای دریافت لیست داروهای گیاهی در دسترس شما است.

علاوه بر این، طب سوزنی نیز یک راه موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا است. همانطور که هیچ داروهای شیمیایی در طول فرایند استفاده می شود، آن را کاملا طبیعی برای درمان بیماران کلیوی است.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.